2009. december 1-jétől Lakatos Péter (34) tölti be a Stratégia, Márka és Kommunikációs vezérigazgató-helyettesi posztot. Feladata vállalati stratégia meghatározása, a reklám és a márkaépítés.
Lakatos Péter veszi át 2009. december 1-től a Vodafone stratégia, márka és kommunikációs vezérigazgató-helyettesi feladatait. A szakember 2005-ben csatlakozott a Vodafone-hoz, ahol a vállalati üzletág marketing-igazgatójaként, majd 2008-tól a stratégiáért és kereskedelemi tervezésért felelős vezetőként dolgozott.
Lakatos Péter a Vodafone-t megelőzően CRM-re szakosodott vezető üzleti tanácsadóként dolgozott az IBM-nél. Elméleti közgazdász, valamint matematika-fizika diplomával rendelkezik.
A telekommunikációs cég három munkatársát menedzseri pozícióba nevezte ki. Járási Virág az október végén távozott Dózsa Imre pozíciójában folytatja pályafutását, és a vállalat lakossági ATL reklámkampányaiért felel.
A Vodafone-nál négy éve dolgozó Molnár Edina a BTL és retail csapat munkáját vezeti a most létrehozott menedzseri pozícióban. Kezdetben retail, majd BTL kommunikációval foglalkozott, egy éve pedig a BTL és retail csapat munkáját vezeti.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában olvashatnak.