3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az új médiumba vetett hit - miszerint az internetes banner reklámok használata révén nemcsak a médiatulajdonosok, hanem a hirdetők is milliókat keresnek majd - már jóval a dotkom mélyrepülés előtt szertefoszlott.

Rich média

Néhány éve már ismeri a szakzsargon a különböző multimédia elemekkel (animáció, hang, videó) felvértezett online marketing eszközöket, a rich médiát, használata azonban csak az elérhető sávszélesség növekedésével párhuzamosan terjed. Ezek a hirdetési formák nagyobb szabadságot adnak a designereknek, akik a rángatózó, villogó kreatívokkal több mint 70%-os hatásfok növekedést tudnak felmutatni a statikus hirdetésekhez képest.

A rich média iparban a flash és java technológiáé a főszerep. Ezek a technológiák lehetővé teszik a reklámok lejátszásának indulását már a teljes anyag letöltődése előtt, így a felhasználónak nem kell perceket várnia azok megtekintéséhez. A java segítségével interaktív hirdetési eszközök gyárthatók, egy külföldi site-on például a bannerhirdetés egyes elemeinek (szín, animáció gyorsasága) a felhasználók általi tetszőleges manipulálhatóságát tették lehetővé a szellemes designerek.

A banneren túl

Ezek az eszközök elsősorban udvariatlanságukról közismertek, de a gyakorlatban igazolt hatékonyságuk miatt fokozatosan terjed népszerűségük. A legtolakodóbb, pop-up ablakban a felhasználó elé tárulkozó interstitial neve is (beférkőző reklám) jelzi agresszivitását. Ezt a felhasználók által legkevésbé kedvelt banneren túli eszközt fokozatosan felváltja az egy fokkal udvariasabb superstital, amely a háttérben akkor töltődik le, amikor a felhasználó nem használja a sávszélességet (azaz nem lassítja feleslegesen a releváns információ letöltését); s csak akkor válik láthatóvá (a beférkőző reklámhoz hasonló pop-up módon), ha már teljesen letöltődött. Még ennél is szolidabb az ún. pop-under ad, azaz a felhasználó böngészője alá nyíló hirdetés, ami csak a böngésző bezárásakor válik láthatóvá, s búcsúzóul ad még egy „pofont” az aludni induló user-nek. A screenmate (képernyőtárs) és a flying ad tulajdonképpen olyan animációs elem, amely az adott honlapon önálló életet él, különböző tevékenységeket végez (utóbbi például keresztirányban átrepül a képernyőn), a számítógépen futtatott programok mellett, azoktól függetlenül. Elsuhan az olvasott tartalom felett eltakarva azt, így lehetetlen nem észrevenni. Színvonala sokszor vetekszik a TV reklámokéval így az átkattintás is szinte biztosra vehető.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!