2p

A pralinépiac öt legnépszerűbb márkájának egyike új designt kap 2006-ban. A megújult csomagolást a cég német ügynöksége készítette.

"Egyetértettünk a német anyacéggel abban, hogy a frissítés jót fog tenni a termék imázsának. A kreatív elemeket szintén láthatóbbá akartuk tenni" - mondta Szűts Ágnes, a Storck Hungária Kft. marketingvezetője.

Az új csomagoláson erőteljesebb árnyékolást kapnak a márkanév betűi, szebben, aprólékosabban kidolgozottak a részletek. A feliratok új betűtípussal és kisbetűkkel szedve olvashatók, a "könnyű, mogyorós íz" tag pedig a színvilágba egységesebben illeszkedő zöld alapra került. Az egyedi termék és a díszítőelemek színei is felfrissültek. A háttér árnyékolása szintén változott: a sávos színezést a divatosabb foltos színátmenet váltja fel, derül ki a cég közleményéből.

A design átalakítást felkérésre a cég németországi állandó ügynöksége, a hamburgi székhelyű Pahnke Markenmacherei végezte. Az általuk gondozott márkák közé tartozik többek között a Zott Monte és a Crunchips is. "Az új megjelenés dinamikusabb, a korízléshez jobban alkalmazkodik" - mondta Martin Pahnke ügyvezető tulajdonos.

A váltás fokozatosan kivitelezhető: a régi csomagolást a termékek fogyásával egy ütemben váltja az új. Magyarországon várhatóan a nagyobb forgalmú üzletekben május közepén jelenik meg az új csomagolású termék.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!