A magyar leányvállalattal egyidőben kezdte meg működését a cseh leányvállalat is, elindítva az anyacég közép-kelet-európai terjeszkedését. A bécsi csapat fejleszti az új országoknak szánt termékeket, amelyeket a helyi pénzügyi és jogi adottságoknak megfelelően alakít ki. A termékfejlesztés mellett a marketinget is a bevált osztrák csapat fogja irányítani.
Annak ellenére, hogy idén csak 1500 Life Time életbiztosítást terveznek eladni a magyar piacon, hosszabb távon Magyarországon és Csehországban is a piacvezetők közé szeretnének tartozni.
A Life Time egy olyan speciális életbiztosítás, amely az osztrák piacon már bevált. Sajátossága, hogy a nyugdíjas évekre ad biztonságot, de lehetőséget ad a futamidő alatt történő díjfizetési szünetek beiktatására, eseti befizetésekre, a befektetési formák közötti cserére, és pénzkivételre is.
A magyar leányvállalatot Borsodi Oszkár irányítja, aki több biztosítónál és alkusznál is dolgozott már.