3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A harmadik negyedévben Rogán Antal szomszédjának érdekeltségei kaszálták a legtöbbet a Nemzeti Kommunikációs Hivatal tenderein.

Az idei évben háttérbe szorult Rogán Antal szomszédja az állami kommunikációs tendereken, hiszen Csetényi Csaba két cége, a Network 360 Kft. és az Affiliate Network Kft. alig-alig szerzett munkákat. Erre jó példa, hogy a tavalyi utolsó és az idei első negyedévben az odaítélt munkák értékének mindössez 0,67 százalékát szerezte meg Rogán szomszédja.

Ennek fényében igazi felüdülés lehetett Csetényi Csabának 2017 harmadik negyedéve. Noha mindössze 5,57 milliárd forint értékű kommunikációs munkát tendereztetett a kommunikációs hivatal, annak majdnem felét sikerült Csetényinek megkaparintania - derül ki az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetményből.

Összesen 2,51 milliárd forint értékű munkára szerződhetett a Network 360 és az Affiliate, ami a teljes keret 45 százalékát teszi ki. Ez nagyban köszönhető annak, hogy az "aprópénz" helyett egy több mint 2 milliárdos feladat is leesett a két cégnek: ők dolgoznak a magyar állampapírok népszerűsítését, értékesítésük támogatását szolgáló kampányokon (ennek az eljárását két részben folytatta le az NKH: egy 1,49 milliárdos és egy 559 milliós munkára bontva).

Csetényiék

  • 196,5 millióért jelenítik meg a Magyar Állami Operaház hirdetéseit közterületen,
  • 22 millióért dolgoznak az Országos Rendőr-főkapitányság kommunikációján,
  • 35 milliót kapnak a Pécsi Tudományegyetem, Jubileum 650 kommunikációjáért,
  • és 205 milliót az Arany János Emlékév kommunikációjáért.

Csetényi Csaba

Balásy Gyula, gyűlöletkampányról elhíresült cégei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. kicsivel több mint 2 milliárd értékben nyertek el kommunikációs feladatokat, ami a teljes harmadik negyedéves keretösszeg 36 százaléka.

  • 345 milliót kapnak az Agrármarketing Centrum kommunikációjával kapcsolatos feladatért,
  • 720 millióért gyártanak fikciós, bűnügyi filmsorozatot a Belügyminisztériumnak,
  • 224,8 millióért dolgoznak a földművelésügyi tárca Zöldipari Támogatások Kezeléséért Felelős Helyettes Államtitkárságának,
  • 27 millióért piackutatási tevékenységet és próbavásárlásokat csinálnak a Magyar Postának,
  • dolgoznak a fejlesztési tárcának, a MAVIR Zrt.-nek és a NAV-nak,
  • 500 millióért a Nemzeti Közművek Zrt. és a DÉMÁSZ Zrt. arculatváltásán dolgoznak.

A harmadik negyedévben a legkisebb szeletet a kommunikációs tortából Szijjártó Péter barátjának, Kuna Tibornak a cégei hasították. A Trinity, Young&Partners és a Sprint triója alig több mint 1 milliárd forinton osztozik, annak ellenére, hogy számszerűen ők győzedelmeskedtek a legtöbb tenderen.

A legnagyobb munkájuk, 248 milliós, amit az Eximbank rendezvényszervezési feladataiért kapnak majd,  

  • 230 milliót kapnak a vizes vb utókommunikációs filmjének az elkészítéséért,
  • 171,5 milliót pedig a Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. kommunikációja ér.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!