"A nyár közepén bemutatkozó új magyar sportszermárka, a 2rule és az ahhoz kapcsolódó termékkínálat kialakítása július végén fejeződik be, a nyilvánosságra került jelkép nem a végleges változat, így arról több szempontból alaptalanul fogalmazott meg vádakat az ellenzéki média"
– nyilatkozta a Magyar Idők című kormánylapnak a 2rule-t fejlesztő Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója, Kővári Ágnes.
A Mészáros Lőrinc-féle 2rule (a brand mögött álló cégben az üzletember Talentis Group Zrt.-je többségi tulajdonnal rendelkezik) a múlt héten futott nagyot a sajtóban: először mindenki rácsodálkozott a nagymagyarkodó szóvicc-névre, aztán az borzolta a kedélyeket, hogy a márka nyilvánosságra került logója a magyar helyett az olasz zászló színsorendjét viseli, amellett nagyon úgy fest, hogy egy szerb sablonsasról másolták, majd jött a felismerés, hogy 2rule néven már működik egy ruhamárka - Nigériában.
Kővári most visszavágott, az emblémáról azt mondja,
- több logó is készült, a véglegeset kb. két hónap múlva mutatják be
- nem igaz, hogy egy szerb grafikustól nyúlták, ilyen motívumokkal tele vannak a képügynökségek
- nem engedélyezte volna a hivatal a logó levédését, ha bármi probléma lett volna vele
A nigériai 2rule márkáról pedig azt, hogy
- az évekkel ezelőtt megszűnt
- hat éve semmilyen forgalmat nem bonyolítanak az afrikai országban
- nemzetközi értékesítést pedig soha nem folytattak
Az eredeti 2rule ezzel szemben eléggé aktív, legalábbis ami a közösségi médiás felületeit illeti. Erről a Facebookon és az Instagramon is meggyőződhet az ember. A Twitterüket az instás frissítések promózására használják, és az utóbbi években valóban elhanyagolták, de azért oda is jutott egy május 15-i poszt.
Elhangzott még:
- Mészáros Lőrincet ebben is a munkahelyteremtés és a hazai textilipar felvirágoztatása érdekli
- először a csapatsportos vonalat dobják piacra
de lesz utcai viselet is.