1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A 2rule-hoz megtükrözték a grafikát, kiszínezték, és egyszerűsítettek rajta kicsit.

Valószínűleg nem saját ötletből, hanem erős inspirálódás útján született meg Mészáros Lőrinc sportmárkájának a logója, írja a Népszava. 

Szerdán ment körbe a hír a magyar interneten, hogy Mészárosék levédették sportruházati brandjük félig nagymagyarkodó, félig angol nyelven bizakodó szóvicc-nevét, a 2rule-t. A pletykák szerint rögtön bele is akarták csomagolni a még nem létező termékeikbe a fociválogatottunkat, amire azonban a jelek szerint még várni kell 4 évet, mert úgy tűnik, a bizniszt elbukták az Adidas-szal szemben.

A turulnak ejtendő új márkanév mindenesetre egyből megkapta a logóját is, mely a függőleges és ráadásul fordított sorrendű színezés miatt inkább olasz sablonszárnyasra hasonlít, mint a magyarok mitikus madarára.



A Népszava szerint ráadásul nem is saját ötlet volt az embléma, hanem egy szerb grafikus, Aleksandra Djukic munkájának a feldolgozása, mely egy amerikai – részben ingyenes - képügynökségtől szerezhető be. A neve "simple eagle design," vagyis egyszerű sasterv:



Mondjuk, még mindig jobb, mint a Soros-terv!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!