Valószínűleg nem saját ötletből, hanem erős inspirálódás útján született meg Mészáros Lőrinc sportmárkájának a logója, írja a Népszava.
Szerdán ment körbe a hír a magyar interneten, hogy Mészárosék levédették sportruházati brandjük félig nagymagyarkodó, félig angol nyelven bizakodó szóvicc-nevét, a 2rule-t. A pletykák szerint rögtön bele is akarták csomagolni a még nem létező termékeikbe a fociválogatottunkat, amire azonban a jelek szerint még várni kell 4 évet, mert úgy tűnik, a bizniszt elbukták az Adidas-szal szemben.
A turulnak ejtendő új márkanév mindenesetre egyből megkapta a logóját is, mely a függőleges és ráadásul fordított sorrendű színezés miatt inkább olasz sablonszárnyasra hasonlít, mint a magyarok mitikus madarára.
A Népszava szerint ráadásul nem is saját ötlet volt az embléma, hanem egy szerb grafikus, Aleksandra Djukic munkájának a feldolgozása, mely egy amerikai – részben ingyenes - képügynökségtől szerezhető be. A neve "simple eagle design," vagyis egyszerű sasterv:
Mondjuk, még mindig jobb, mint a Soros-terv!