Ahogy a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás a szemünk előtt fejlődik szinte követhetetlen sebességgel, ezek úgy járulnak hozzá a LED fal piacának növekedéséhez is. Ez a technológia már így is rengeteg módon hasznosítható, de a fejlődés csak tovább szélesíti a repertoárt. A kültéri videófalak nem csak a közlekedésben, reklámtáblákként, de tereptárgyakként is használják, rendezvények, nagyobb események nélkülözhetetlen kiegészítői. Emellett a beltéri ledfalak a konferenciák, tárgyalások, mozik vagy házimozik szükséges elemei. Arról nem is szólva, hogy a marketingipar mellett a filmiparban is milyen növekvő tendenciát mutat a ledfalak használata.
Miért olyan népszerű?
Minél nagyobb a képernyő, annál jobban mutat rajta a tartalom. Ez a tény tökéletesen kedvez a LED falak iparágának, hiszen ezek a könnyen alakítható, szabadon formálható falak a lehető legideálisabbak a jóminőségű kép közvetítésére. Akár kiállításokon, konferenciákon, oktatási intézményekben, szállodákban vagy kiskereskedelmi üzletekben szeretne egy vállalkozás reklámozni, terméket bemutatni, a ledfalnál keresve sem talál jobb megoldást – de ennek felismeréséhez elég körülnézni a környezetünkben.
Az elmúlt évek történéseinek köszönhetően a virtuális világ még csábítóbbá, még népszerűbbé vált. Ami évtizedekkel ezelőtt még futurisztikus őrületnek számított, ma már a hétköznapok része. Az elmúlt években megtapasztalhattuk, hogy milyen nem jelen lenni az oktatásban, bizonyos rendezvényeken, amik szintén segítették a LED falak előretörését, hiszen ezeknek a videófalaknak köszönhetően akár határokon túl is jelen lehetnek nagyobb tömegek olyan rendezvényeken, amiken személyesen nem tudnak részt venni.
Míg a vállalkozások aggódnak a LED falak beszerzésének súlyos költségei miatt, ezzel a technológiával rövid idő alatt elérhető látványos fejlődés várható, de nem csak jelenleg jó befektetés, hiszen az egyre szélesebb körben való terjedéssel egyre megfizethetőbbé is válik.