3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Manapság, amikor az emberek több mint fele rendszeresen internetezik, és ebből egy elég nagy rész gyakorlatilag minden ügyes-bajos dolgát az internet segítségével intézi el, egyetlen webshoptulajdonos sem engedheti meg magának azt a luxust, hogy ne legyen jelen az online térben.

Sőt, nem elég pusztán jelen lenni, tudatosan kell megtervezni minden lépésünket, ha azt szeretnénk, hogy azok a látogatók, akiket kemény munka árán a honlapunkra vagy webshopunkba terelünk, ne vesszen el, ne távozzon vásárlás, azaz konverzió nélkül.

Ebben egy jól működő értékesítési tölcsér lehet a segítségünkre, melyet akár Madarász Gábor e-üzletfejlesztővel is kialakíthatunk!

Miért lényeges az értékesítési tölcsér?

Képzeljük csak el, mi történik egy üzletbe besétálva! Az eladó könnyedén szóba elegyedhet a betérővel, kérdezhet, ajánlhat, és az ajánlaton bármikor változtathat.

Ezzel szemben a webshopok tulajdonosai igencsak nagy hátrányból indulnak: nekik marad az írott szöveg, ami jobb esetben eléggé felkelti a látogató érdeklődését ahhoz, hogy maradjon az oldalon, végül pedig, hogy vásároljon is akár.

Ezt a nehézséget hivatott kiküszöbölni az értékesítési tölcsér, amely segítségünkre lesz abban, hogy az érdeklődőből lojális vásárló legyen.

Mik a működő értékesítési tölcsér szakaszai?

Az értékesítési tölcsért alapvetően négy fő szakaszra bonthatjuk, bár egyes modellek további alszakaszokat is megneveznek, így válik hat- vagy hétlépcsőssé a tölcsér.

Az első szakaszban a jövőbeni látogató tudomást szerez rólunk, termékeinkről vagy szolgáltatásunkról, ilyenkor kattint a honlapunkra.

A második szakaszban felkeltjük az érdeklődését, vagyis tetszik neki, amit az oldalunkon járva lát és olvas. Ez egy nagyon lényeges pont, hiszen itt dől el, hogy belép-e a harmadik szakaszba, ami nem más, mint a döntés. A leadből itt válik vásárló, aki úgy határoz, szükséges van arra, amit mi kínálni tudunk neki. Ez hozza magával az utolsó szakaszt, ami maga a cselekvés, vagyis bepakolja a termékünket a virtuális kosarába, és a kasszához fárad.

Mindezt úgy, hogy egyedül sétál végig ezen a virtuális sétán, “csak” az írott szavaink kísérik.

Minden egyes szakaszban különféle marketingeszközöket kapcsolhatunk be, amelyek nélkül az értékesítési tölcsérünk hiánytalan, pontatlan lesz, és fele annyi eredményt sem fog elérni, mint amennyit amúgy elérhetne.

Az ördög a részletekben rejlik

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mennyire fontos, hogy minden szakasz működjön, hiszen hiába terelsz rengeteg látogatót a webshopodba akár a Facebook, akár a Google Ads segítségével, ha ott nem találkozik CTA (call-to-action), azaz cselekvésre ösztönző gombbal, akkor nagy ziccert hagyunk ki.

Mindenképpen érdemes marketingszakértőt belevonni az értékesítési tölcsér kialakításába, hiszen az összes marketingeszköz napról napra változik, nem szakértőként szinte lehetetlen lépést tartani az újdonságokkal és a trendekkel!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!