3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Konténerre általában négy esetben van szükségünk: építkezés, bontás, lomtalanítás és felújítás során. Mindegyik kivétel nélkül olyan tevékenység, ami rengeteg mellékterméket, hulladékot termel. Ezt a nagy mennyiségű szemetet rövid időn belül el kell szállítanunk a kellemetlenségek elkerülése miatt, amire a legjobb megoldás a konténerrendelés.

Mit lehet belerakni a konténerbe sittszállítás során?

A konténerrendelésnek is megvannak a maga határai, így mindenképpen oda kell figyelni arra, hogy pontosan mit is rakunk bele, mivel nem lehet mindent elszállítani ezzel a módszerrel. A sittszállítás során sittnek számít például a felújítások, építkezés alkalmával keletkező építőanyag, malter, bontott tégla, kisebb betondarabok, építőanyagok csomagolása, nyílászárók keretei és minden egyéb, az építkezésből származó hulladék.

Bontás esetén is ugyanez a helyzet, hisz bármilyen házat, lakóingatlant, tárolót, épületet vagy csarnokot bontanak le, akkor is rengeteg sitt keletkezik, amit mindenképpen el kell szállítani. Természetesen a bontások és építkezések többsége nem egy napig tart, így sokszor arra is van lehetőség, hogy a konténert több napra ki lehessen bérelni. 

Mi az, amit semmiképpen se rakjunk bele a konténerbe?

Összességében azokat a veszélyes hulladékot, amik a környezetre és/vagy az egészségre veszélyt jelentenek. Ide tartozik például a kátránypapír, olaj, olajjal szennyezett rongyok, textíliák, akkumulátorok, szárazelemek, TV, híradástechnikai eszközök, vegyszerek, növényvédő szerek, festék, tinta és a higany is, valamint az autógumi.

Abban az esetben sem kell megijedni, ha ezek közül valamelyik szerepel a hulladékunk között, azt mindenképpen helyezzük külön a többitől és kérjük a diszpécser segítségét az egyeztetés során a veszélyes hulladék elszállításával kapcsolatban.

Hogyan történik a konténer rendelése?

A sittszállítás leegyeztetéséhez mindössze négy információra van szükség: a konténer mérete, a hulladék fajtája, a szállítás helye és ideje. Utóbbi kettő megadása nagyon egyszerű, csak annyi a teendőnk, hogy gondoskodjunk arról, legyen hova elhelyezni a konténert, valamint a megadott időpontban legyünk a helyszínen. A konténer méretét könnyen meg lehet saccolni, de itt van egy fontos javaslat, amire figyeljünk oda: rendeljünk 1-2 köbméterrel nagyobbat, mint amit előzetesen számoltunk. Ennek egyszerű oka van: kerüljük el azt a helyzetet, hogy nem fér bele a hulladék a konténerbe, ellenkező esetben a költségeink megduplázódhatnak, és az egész műveletre több időt kell szánnunk.

A hulladék összetétele a legfontosabb információ. Mindig adjunk teljes leírást a szemétről, hogy pontosan mi található benne, ne a helyszínen derüljön ki, hogy bizony veszélyes anyag is van közte vagy olyan elem, ami nem szállítható. Ha kérdésünk van, bátran tegyük fel a diszpécsernek, hisz naponta több tucat megrendelést egyeztet le, van tapasztalata a témában.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!