3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A mai rohanó világban mindenki gyors eredményeket és sikereket szeretne elérni. A gyors munka azonban nem biztos, hogy jó, sőt, valószínűleg nem az. Ez a weboldalkészítés esetében is így van. A következő pár sorban megtudhatod, hogy mi kell ahhoz, hogy nagy sikerű legyen egy weboldal, s milyen online marketing pszichológia segít vevőszerző gépezetté alakítani azt!

A minőségi szempontok

A weboldal készítésekor sem utolsó, hogy az ember szeresse azt, amit csinál, így valódi minőséget képes létrehozni. A jó munkához továbbá idő kell, éppen ezért egy sikeres weboldal kulcsa, hogy alaposan megtervezzük a felépítését, célját, mondanivalóját, illetve jó, ha ismerjük a célcsoportot is. 

Az elkészült weboldalt sem szabad magára hagyni, folyamatosan optimalizálni kell. A fogyasztói szokások változását egyfajta ajándékként is értelmezhetjük, hiszen ha követni tudjuk őket, akkor versenyképesek maradhatunk. 

Design és trendek 

A cél mindig a kezelhetőség. Legyen egyszerű, letisztult, pasztellszínek uralta a weboldal. Trendnek minősül az animáció, hiszen ezek akár több száz információt tudnak közvetíteni. Érdemes azt is átgondolni, hogyan vezethető végig a felhasználó úgy, hogy a folyamat végén valami számunkra hasznosat tegyen. A design pedig általában ezt támogatja.

Demográfiai tényezők

A budapesti weboldalak általában nem hasonlítanak a vidékiekére. Mivel a nagyvárosban nincs sok időnk a böngészésre, és gyakran csak gyorsan átgörgetünk egy-egy felületen, így az itteni weboldalak tömörebbek. A vidéki és a kisvárosi weboldalak viszont részletesebben jelenítik meg az információkat. 

Fontos az első kapcsolat kialakítása

A hírlevél, az online chat vagy bármilyen más online funkció mit sem ér, ha nincs az egész egyfajta rendszerbe szerkesztve. Egy hírlevél például csak egy érdektelen hírlevél megfelelő csali és konkrét cél nélkül. Ha valójában nem vagyunk azzal tisztában, hogy mihez gyűjtünk feliratkozókat, akkor hozzá se kezdjünk kiküldéséhez. Jó cél például; ha ingyenes tanulmányt adunk, ami után további ajánlatot teszünk Facebookon a remarketing hirdetés segítségével. De a későbbiekben akár telefonon is felvehetjük a kapcsolatot a potenciális vevőkkel. Fontos, hogy a látogatók figyelmét folyamatosan fenntartsuk. 

Egy jó weboldal soha nem 10 kattintás!

A felsoroltakból jól látszik, hogy fontos a design, de az is, hogy marketingvezérelt weboldallal rendelkezzünk. Az Adnet Media bevezet a honlapkészítés alapjaiba, sőt profi weboldalat készít neked, amelyek a potenciális ügyfelek megcélzását teszik lehetővé.

Szóval mindez nem 10 kattintásból áll. Ismerd a célcsoportot, tudd, kihez szólj és mit üzennél nekik. A weboldalt az értékesítési folyamatokhoz igazítsd, egy nem átgondolt weboldallal ugyanis csak pénzt dobsz ki az ablakon. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!