3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hol vannak már azok a régi szép idők, amikor elég volt az utcafrontra kitenni a megüresedett pozíciókat, vagy felhívni a helyi újságot, hogy a másnapi számban hadd jelenjen meg a hirdetésünk?

A világ felgyorsult, az internet átvette az uralmat, a városok hatalmasra duzzadtak, a gyorsaság pedig egyet jelent az életben maradással. Éppen ezért, ha hatékonyan szeretnénk munkaerőt toborozni, újfajta eszközöket kell bevetnünk!

Internet nélkül nincs új munkaerő!

Ma már teljesen természetes, hogy a vállalkozások olyan speciális álláshirdető oldalakon jelenítik meg a megüresedett pozíciókat, mint amilyen a tatabanyaallas is! Nem véletlen ez, hiszen minden weboldalnak megvan a maga célközönsége, így a TatabányaÁllás.hu oldalnak pont azok a követői, akikre nekünk szükségünk van, ha Tatabányán vagy a környező települések valamelyikén kínálunk állást.

Nyilvánvalóan fontos az is, hogy a saját honlapunk (már ha van) karrier aloldalára (már ha van) is kikerüljön a hirdetés, de azt nem nehéz belátni, hogy jóval kevesebb emberhez fog így eljutni az általunk kínált álláslehetőség, mintha egy célirányosan erre létrejött oldalon tennénk közzé. Mert még a legelkeseredettebb munkakeresőtől sem lehet elvárni, hogy naponta 50-100 cég honlapját fésülje át új lehetőségek után kutatva.

Facebookkal mi a helyzet?

Bár ma már alig akad olyan cég, akinek ne lenne hivatalos Facebook-oldala, mégis sok olyan profilú vállalkozás van, ahol nem életbevágóan fontos a közösségi médiában való jelenlét. Ez azonban azt is jelenti, hogy a munkaerő toborzása során jelentős hátrányból indulunk, hiszen ma már mindenki a Facebookról indul el!

Ha ott megjelenik az álláshirdetésünk, nem csupán az esetleges jelölt botolhat bele a pozícióba, hanem akármelyik barátja vagy családtagja, így gyakorlatilag megsokszorozzuk az esélyét annak, hogy gyorsan ráleljünk az ideális személyre!

Ha a TatabányaÁllás.hu oldalán hirdetünk, akkor akár a Facebook-oldalukon is megjelenhetünk, vagyis sokkal nagyobb esélyünk lehet arra, hogy hamar betöltse valaki a megüresedett pozíciót!

De akkor mi legyen az ingyenes apróhirdetési oldalakkal?

Sok vállalat bevett szokása volt, hogy a titkárnőnek kiadta a feladatot, hogy minél több ingyenes oldalra töltse fel az álláshirdetés szövegét, majd várták a csodát. De őszintén, ki az, aki ma egy nevenincs honlap nyolcadik oldalán szereplő pár soros apróhirdetést komolyan vesz? Ugye, hogy senki! Éppen ezért érdemes cégünkhöz méltóan hirdetni, hiszen valahol ez is a márkánkat erősíti vagy épp gyengíti. A döntés a mi kezünkben van!

Szerencsére a TatabányaÁllás.hu oldala többféle hirdetési csomaggal vár minden vállalkozást, így mérettől, helytől függően mindenki ki tudja választani azt a hirdetési opciót, amely az igényeinek leginkább megfelel!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!