Ezalól viszont kivételt képez az EuroMacc Hyper-X termékcsaládjának Collect nevű követeléskezelő szoftvere, amely a fenti egyensúlyon túl a tömegesség és az egyediség közötti összhangot is megteremti.
Mit érdemes tudni róla?
A Collect egy olyan követeléskezelő szoftver, amely a legmodernebb microservice technológiára épülő elemekből áll (mind az on-site, mind a felhős működést támogatva). Ennek köszönhetően pedig úgy is használatba vehető, hogy a cégednek nem kell sem a számlázó rendszerét lecserélnie, sem az ügyfélszolgálati rendszerén módosítania.
A célja a követeléskezelési eljárásba bevont ügyek elvégzett lépéseinek, elkövetkező feladatainak, és a különféle határidőknek a nyilvántartása. Ami pedig az egyes folyamatok végrehajtását illeti, szabadon dönthetsz arról, hogy automatizáltan, illetve félautomatizáltan szeretnéd-e kezelni. Továbbá arról is határozhatsz, hogy mely lépés esetén vonnál be egy harmadik felet (NAV, közjegyző, ügyvéd, nyomda stb.) interfészes kommunikációval.
A legjobb benne pedig az, hogy nemcsak az egyedi ügykezeléseket, hanem a tömeges állapotváltoztatásokat is támogatja egy olyan moduláris workflow-készlet segítségével, amelyhez csupán néhány alap paramétert kell megadnod.
További előnyök
Ennek a követeléskezelő szoftvernek köszönhetően a vállalkozásod adminisztrációs, jogi, pénzügyi, illetve ügyfélszolgálati területét hihetetlen mértékben tudod tehermentesíteni. Mindeközben pedig jelentős költségmegtakarítást és a likviditási helyzet átfogó javulását érheted el, amely leginkább a Collect modern vezetői információs rendszerrel történő megtámogatásának köszönhető.
A fizetési határidő lejártát követő napon lép a szoftver akcióba
A szoftver munkája a fizetési határidő lejártát követő napon kezdődik meg. A rendszer először kiküld egy fizetési felszólító levelet, amelyre ha nem érkezik válasz, akkor email emlékeztetőt is küld. Amennyiben ezután sem történik előrelépés, akkor a szoftver SMS-ben szólítja fel a fizetésre az adóst.
Ha ő ezután sem hajlandó fizetni, akkor elrendeli az irányába történő szolgáltatás korlátozását, legvégső esetben pedig a szolgáltatás megszüntetését és a jogi eljárás kezdeményezését, amely jogszerűsége érdekében jogászt is be kell vonni az ügyintézésbe.
Ha időközben mégis fizet az ügyfél, akkor a befolyt pénzösszeg közvetlenül hozzád érkezik. Tehát a cég nem von le semmilyen járulékos jutalék költséget.