2019. november 8. 13:29
mfor.hu

A Fundamenta új stratégiáját, bővülő szolgáltatási palettáját megújulás követi a marketingkommunikáció területén is. A társaság meghívásos tendert írt ki a márka új reklámfilmjének elkészítésére. A tendert a Positive Adamsky reklámügynökség nyerte meg.

A Fundamenta ez év június 28-án hirdette meg zártkörű pályázatát az image-építő kreatív koncepció kidolgozására, valamint a reklámfilm koncepciójának felvázolására.  A zártkörű tenderre három kreatív ügynökség kapott meghívást, a résztvevőknek egy hónap állt rendelkezésükre a feladat elkészítésére és az ajánlattételre. A megrendelő a koncepció kidolgozása mellett többek között a versenyzők referenciáit, cégbemutatóit és 2018-as működési eredményeit is figyelembe vette.

„Piacvezető márkaként olyan partnert kerestünk, amely a megfelelő üzenetek megfogalmazásában is segítségünkre lett. A „Biztos pont a jövőben is” kampány-szlogennel azért vagyunk különösen elégedettek, mert eltér a pénzügyi szférára jellemző, szokványos, gyakorta elcsépelt jelzőktől, ráadásul utal a cég stabilitására, piacvezető szerepére, és a Fundamenta immár több mint két évtizedes vezető szerepére a lakás-takarékpénztári piacon” – összegezte Szabó Linda a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

Nagy Márton a Positive Adamsky kreatív managing partnere kiemelte, hogy a rendhagyó feladat, megtiszteltetés volt cégük számára, mely komoly kihívás elé állította az ügynökséget.  A Fundamenta új reklámfilmjének és kampány-szlogenjének megalkotása nem szokványos lépés a pénzügyi szektorban, úgy hogy kifejezetten „image-építő” megjelenésekben kellett gondolkodiuk.

A reklámfilm elsődleges célja nem az értékesítés volt, ami manapság ritkaság a pénzügyi szektor reklámfilmjeinél” – jegyezte meg a szakember.

A tendergyőztes cég az októberi, tv-fókuszú image-kampány után egy erős online fókuszú termék kampányon is dolgozik, ami novemberben lesz látható.

3 millió forintból mindent elérhetsz

A céljaidhoz elég lenne 3 millió forint? A legjobb személyi kölcsönökkel felújíthatod a lakásod, lecserélheted az autód, de saját vállalkozásodat is beindíthatod. Használd személyi kölcsön kalkulátorunkat és legyen tiéd a legkedvezőbb hitel a törlesztőrészlet nagysága alapján: a CIB Bank Előrelépő személyi kölcsönének 60 654 forint a havi törlesztőrészlete, a THM pedig 8,17 százalék, de szintén kedvező a Raiffeisen Bank ajánlata: a törlesztőrészlet 60 757 forint, a THM pedig 8,92 százalék. A Cetelem Saját Ritmus kölcsönt 61 767 forintos törlesztőrészlettel és 9,47 százalékos THM-mel érhetjük el. A Budapest Bank Prémium kölcsöne havi 64 152 forintos törlesztőrészlettel és 10,50 százalékos THM-mel lehet a miénk. További ajánlatok, esetleg nagyobb hitelösszeg érdekel? Használd ezt a hitelkalkulátort!