Mi okozza a problémákat?
Szeretjük, ha jól mennek a dolgaink, ha a klienseink elégedettek, és időben hozzájutnak ahhoz, amire épp szükségük van. A NETipar ügyfélkezelő rendszere gondoskodik arról, hogy folyamataink olajozottan működjenek. A hatékonyság érdekében cégvezetőként igyekszünk személyre szabottan kiosztani a feladatokat, minden projektnek, partnernek külön felelősöket jelölünk ki.
Joggal hisszük azt, hogy mi mindent megtettünk a sikeres működés megvalósításáért. Igen ám, de amint elégedetten hátradőlünk, jönnek a gondok: megnövekedett ügyfélszám, a meglévő klienseink újabb igényei, a torlódó feladatok, a fontos dolgok helyett a sürgősek, a kulcsemberek szabadságra mentek, és máris kész a káosz! Biztos sok vezetőnek ismerősek ezek a jelenségek, nap mint nap átélünk ilyen és ehhez hasonló szituációkat.
Az is legalább ekkora probléma, ha új klienseket akarunk felkutatni, és ehhez adatbázist kell kezelnünk. Még a legprecízebb kolléga is képtelen nyomon követni a folyamatokat, pláne, ha azok sokrétűek. Rendszerint mindegyik fázis időben is más és más cselekvést követel, lehetetlenség kézben tartani ezeket. Mi lehet a megoldás?
Használd ki a CRM-rendszer összes előnyét!
A CRM a Customer Relationship Management rövidítése, azaz ügyfélkapcsolat-kezelést jelent. Egy olyan szoftver, amely irányítópultként funkcionál az ügyfelek, a feladatok és a határidők kezelésében. Ezzel káosz helyett átláthatóságot, bizonytalanság helyett kiszámíthatóságot, valamint ingadozó teljesítmény helyett stabilitást és növekedést hoz a céged számára.
A CRM-ben minden ügyfélhez és feladathoz külön kolléga rendelhető, aki felelősséggel tartozik a folyamatos ügymenetért. A rendszer felhívja a felelősök figyelmét a teendőkre, figyeli a határidőket. Benne minden előzmény, feladat és fontos információ megtalálható az összes partnerről, sőt, az érdeklődőkről is. Így nagyobb mennyiségű ügyfél esetén is átlátható marad az adatbázis, és kezelni, szűrni is egyszerű lesz.
A feladatokat testre szabható dokumentum- és e-mail-sablonok is segítik, nagymértékben hozzájárulva a hatékonysághoz. Így az ügyfélmegkeresések, marketinglevelek megírása és továbbítása sokkal rövidebb idő alatt megtörténik. A folyamatok automatizálhatók, a kollégák úgy érezhetik, mintha mindenki mellett ülne egy személyre szabott titkárnő, aki mindig mindenre időben figyelmeztet.
Az innovatív gondolkodás megtérül
Ez a rendszer nemcsak egy szoftver, hanem egy új értékrend, egy újszerűbb látásmód. A vezetők feladata, hogy megláttassák a kollégákkal azt a sok előnyt, ami miatt megéri számukra azonosulni, megtanulni és alkalmazni az új technikát.
Eredményképp a személyzeti költségek csökkenthetők, a munkavállalók motiváltabbak lesznek, a profit pedig növekszik.