1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A pár hete szexbotrányba keveredett Tiger Wood új, sokkoló reklámfilmmel tért vissza a képernyőkre.

A Nike megbízásából a Wieden & Kennedy's reklámügynökség által készített félperces spotban a világhírű golfozó már elhunyt édesapja beszél Tiger Woodshoz. A filmben a kamera folyamatosan közelít Tiger megtört arcára, miközben apja hangját halljuk:

„Tiger, I am more prone to be inquisitive to promote discussion. I want to find out what your thinking was. I want to find out what your feelings are, and did you learn anything."

A spotról, melyet 2,2 millión tekintettek meg a videomegosztó portálokon és 6700 hozzászólást generált, a reklámszakemeberek véleménye is megoszlik, sokan szimpla hülyeségnek, mások bátor tettnek tekintik a Nike hirdetését. Steffan Postaer, az Euro RSCG kreatív igazgatója szerint: "félelmetes ez az anyag, nem tudom utáljam-e, vagy szeressem, de azt kívánom bárcsak az én munkám lenne."

BT

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!