A számlanyitási szerződéseket az Allianz Bank ügynökei kötötték meg, ezen ügynökök szerződését Társaságunk a tudomásszerzéskor azonnali hatállyal felmondta, így jelenleg már egyikőjükkel sem állunk üzleti kapcsolatban mondta Kozák Judit, az Allianz Bank vezérigazgatója.
Bankunk az ügyfélközpontú panaszkezelés érdekében az átfogó vizsgálat során megkezdte az érintett ügyfelek felkeresését, és felajánlotta az éves kártyadíj jóváírását, valamint az érintett bankszámla, bankkártya megszüntetését. E megkeresést nem csak a panaszosokhoz, hanem a főiskola útján elektronikus körlevélben valamennyi érintett ügyfélhez eljuttattuk.
A panaszkezelés eredményeképp, bár több panaszos ügyfelünk élt a díjjóváírás, valamint a számla-megszüntetés lehetőségével, többen közülük megtartották a bankszámlájukat.
MTI/Menedzsment Fórum