2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A pedofilbotrányt követő lemondások után nagy sebességre kapcsolt a Megafon. Február 10-től máig, azaz mintegy négy nap alatt 29 hirdetést indítottak, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek. Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, ez a szám folyamatosan nő – írja a Political Capital Facebook-oldalán.

A teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy a Facebook rendszerében az összesített, pontos számokat mutató lista csak február 10-ig van meg, mivel a mutató két-három nap késéssel frissül általában. Az ezt követő napokban a Facebook csak tól-ig összegeket mutat – a Political Capital azonban ezekből is a legalacsonyabb számokkal számolt, így eléggé borítékolható, hogy a 10 525 000 forintnál még magasabb összeg jön ki a pontos adatok beérkezése után - írja a Telex.

A kríziskezeléshez a Fidesz egyik legfontosabb, nem hivatalos kommunikációs csatornája, a milliárdokkal kitömött Megafon azonnal turbófokozatra kapcsolt Novák Katalin lemondásának bejelentése óta: a Crowdtangle statisztikai platform adatai szerint a megafonos influenszerek összesen 98 posztot írtak a közösségi oldalra.

Már szombaton, a lemondás napján elindult egy fizetett, videós posztokkal operáló kampány is. A videókat elsősorban a 18–54 év közötti korosztályra célozták, 55 év felett minimális az elérésük. Ez némileg meglepő, hiszen a felmérések szerint a magyar Facebook-felhasználók 20-25 százaléka tartozik ebbe a korosztályba, és a közvélemény-kutatások is rendszeresen ezt a korosztályt hozzák ki mint a Fidesz legerősebb támogatói bázisa. Úgy tűnik, a saját méréseik azt mutatják, hogy ennél a csoportnál most nem szükséges külön sulykolni az üzenetet. A hirdetések célzásánál érdekes még, hogy jellemzően a férfi közönségre lőnek: az összes videó összes verziójánál 2-3-szoros a férfi felhasználók aránya a nőkhöz képest minden korosztályban - írta a Telex.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!