4p

Megroggyanhat a Fidesz a Novák-botránytól? Kitört a belharc a pártban?
Mi lesz az uniós pénzekkel és a magyar gazdasággal?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Lengyel Lászlóval -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Pénzügykutató Zrt. vezetőjétől!

2024. február 28. 15:30

A részvétel ingyenes,
regisztráljon itt!

A 47. héten elrajtolt az elmúlt időszak kereskedelmi televíziózásának egyik legötletesebb műsora, miközben a nagy kedvencek tovább dübörögtek.

Az RTL hétköznapi és szombati programjának új sztárja ’Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban’ megkezdte pályafutását, a Hollandiából adaptált műsorformátum lényegében egy gyilkosos-nyomozós krimireality, ami a cikk írása közben megkérdezett kollégák véleménye szerint kifejezetten szórakoztatóra sikerült. Ezen véleményünkkel úgy tűnik, nem vagyunk egyedül, ugyanis a reality 460 ezer feletti átlagos nézőszámmal kezdett, legerősebb napjain pedig az 500 ezres szintet is hozni tudta. A műsor a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában is jól teljesít, a szegmensben produkált 214 ezres átlagos nézőszáma és 20,5 százalékos közönségaránya olyannyira erős eredmény, hogy a héten itt csak egy műsor tudott jobbat.

A TV2-n újabb évadot kezdett egy közönségkedvenc: a ’Farm – VIP’ hagyományosan nagyon jól teljesít a teljes lakosság körében, és ez most sem történt máshogy, hiszen első hetében 720 ezer feletti átlagos nézettséggel nyitott. A széria a szokásosnál gyengébben teljesített a 18-49 évesek korcsoportjában, és csak 177 ezres átlagot, valamint 17 százalék körüli közönségarányt hozott.

A csatorna hétköznapi esti programjának második felét továbbra is a Párharc foglalja el, a celebpárok vetélkedője egy elég halovány, 400 ezer alatti átlagos nézettséget tudott felmutatni a 47. héten, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban részenként 107 ezer nézőt és 13,9 százalékos közönségarányt ért el.

Jól kezdett az RTL gyilkosos műsora. Fotó: RTL Sajtóklub
Jól kezdett az RTL gyilkosos műsora. Fotó: RTL Sajtóklub

Sportesemények

A hét legnézettebbje ebben a kategóriában a Forma-1 Abu Dhabiban rendezett nagydíja lett, itt Max Verstappen még egy utolsó futamgyőzelemmel koronázta meg szenzációs világbajnoki szezonját – mindezt 402 ezren követték a képernyők előtt.

A focirajongók sem maradtak program nélkül, hiszen a legnagyobb érdeklődésre számot tartó műsorok közé két meccs is bekerült:

  • a Ferencváros a Puskás Akadémiánál vendégeskedett a magyar bajnoki keretében, a döntetlennel záruló mérkőzést 300 ezren;
  • míg a Liverpool a szupercsapat Manchester City otthonába látogatott, ahol szintén döntetlen született – ezt pedig 257 ezren figyelték a készüléknél.

Hétvégére is maradtak nagyágyúk

Míg az RTL szombaton a már említett ’Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban’ egy újabb epizódjával várta a közönséget, TV2 jelenlegi legsikeresebb műsorát küldte harcba: a ’Dancing With The Stars – Mindenki táncol’ győzelmet aratott nemcsak a napon, hanem az egész héten is a teljes lakosság körében,

ugyanis az epizód, amelyben kialakult a döntő mezőnye, 828 ezres nézettségével a toplista élére került.

A Sztárbox gyakorlatilag első adása óta a nézők kedvence lett, olyannyira, hogy az RTL műsora csupán 3 ezerrel maradt le a heti győzelemről a teljes lakosság körében, és 825 ezres eredményével a második helyet szerezte meg. Az RTL azonban panaszkodni biztosan nem fog, ugyanis a pofozkodó celebek ismét brutális számokat hoztak a 18-49-es korcsoportban:

410 ezres nézettségével és 32,8 százalékos közönségarányával toronymagasan nyerte meg a szegmenst az adás.

A TV2-nek kétségbe esnie azonban így sem kell, hiszen a párhuzamosan futó ’Sztárban sztár leszek!’ 773 ezres nézettségével jól teljesített, és a kiemelt kereskedelmi korcsoportban elért 215 ezer néző, és 17,5 százalékos közönségarány sem rossz eredmény.

Így alakult a heti csata

Az RTL erősen nyitó krimirealityjének, és a tovább dübörgő Sztárbox számainak fényében egyáltalán nem meglepő végeredmény született a 47. héten: a 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában egyértelműen az RTL vitte el a pálmát, és 18,8 százalékával megelőzte a TV2 által elért 16 százalékot. Utoljára a TV2 egyébként júniusban kapott ki ennyire.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!