1p

A szervezetek életébe óhatatlanul lehetnek problémák, amikor az ügyfél elégedetlen és panasszal él. A panaszkezelés módja nem csak az adott ügyfél esetében meghatározó, hanem más ügyfeleknek a szervezetünkhöz való kapcsolatát is determinálhatja.

A célcsoportok olyan bepillantásokat tesznek lehetővé, amelyekre sem a felmérésekkel, sőt még az egyéni vevőkkel folytatott beszélgetésekkel sem lehet szert tenni.

A korábbi vevők körében folytatott beszélgetéseket és felméréseket gyakorta elhanyagolják. A jövőbeli vagy jelenlegi vevőkkel való kommunikációval ellentétben a korábbi vevőkkel folytatott kommunikáció konkrét objektív adatokat nyújthat termékeinkről és szolgáltatásainkról. A szolgáltatók is megpróbálhatják megkeresni és kiküszöbölni a vevők elpártolásának felszín alatt rejlő okát. Ez a folyamat azzal kezdődik, hogy kommunikálunk a korábbi vevőkkel.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!