A célcsoportok olyan bepillantásokat tesznek lehetővé, amelyekre sem a felmérésekkel, sőt még az egyéni vevőkkel folytatott beszélgetésekkel sem lehet szert tenni.
A korábbi vevők körében folytatott beszélgetéseket és felméréseket gyakorta elhanyagolják. A jövőbeli vagy jelenlegi vevőkkel való kommunikációval ellentétben a korábbi vevőkkel folytatott kommunikáció konkrét objektív adatokat nyújthat termékeinkről és szolgáltatásainkról. A szolgáltatók is megpróbálhatják megkeresni és kiküszöbölni a vevők elpártolásának felszín alatt rejlő okát. Ez a folyamat azzal kezdődik, hogy kommunikálunk a korábbi vevőkkel.
Elégedett vevők, sikeresen kezelt panaszok
A szervezetek életébe óhatatlanul lehetnek problémák, amikor az ügyfél elégedetlen és panasszal él. A panaszkezelés módja nem csak az adott ügyfél esetében meghatározó, hanem más ügyfeleknek a szervezetünkhöz való kapcsolatát is determinálhatja.