1p

A szervezetek életébe óhatatlanul lehetnek problémák, amikor az ügyfél elégedetlen és panasszal él. A panaszkezelés módja nem csak az adott ügyfél esetében meghatározó, hanem más ügyfeleknek a szervezetünkhöz való kapcsolatát is determinálhatja.

A célcsoportok olyan bepillantásokat tesznek lehetővé, amelyekre sem a felmérésekkel, sőt még az egyéni vevőkkel folytatott beszélgetésekkel sem lehet szert tenni.

A korábbi vevők körében folytatott beszélgetéseket és felméréseket gyakorta elhanyagolják. A jövőbeli vagy jelenlegi vevőkkel való kommunikációval ellentétben a korábbi vevőkkel folytatott kommunikáció konkrét objektív adatokat nyújthat termékeinkről és szolgáltatásainkról. A szolgáltatók is megpróbálhatják megkeresni és kiküszöbölni a vevők elpártolásának felszín alatt rejlő okát. Ez a folyamat azzal kezdődik, hogy kommunikálunk a korábbi vevőkkel.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!