2p

Az üzletkötés során gyakran önmagunk ellenségei vagyunk, amikor olyan partnerekre fecséreljük az időnket, akiktől semmit nem várhatunk. Eközben más, pénzt hozó ügyfelekre esetleg nem jut kellő figyelem.

A salesjob és az mfor.hu értékesítéssel foglalkozó sorozata ezúttal a hatékony működési elvekre hívja fel a figyelmet. Ahhoz ugyanis, hogy a lehető legtöbbet adhassuk el, nem kell a lehető legtöbb ügyféljelöltnek eladnunk, aki csak szembe jön velünk az utcán. Csak annak adjunk el, akiről TUDJUK, hogy szüksége lehet termékünkre/szolgáltatásunkra. De ami ennél is fontosabb. Felejtsük el a továbbiakban ügyféljelöltünket, ha az alábbiak közül bármelyike is jellemző rá:

1.    Megígéri, hogy 13.00-ra bent lesz az irodában, de nem jön el a tárgyalásra.
2.    Vállalja, hogy felkészíti a döntéshozót, majd kiderül, hogy nem készítette fel, nem adta oda neki bemutatkozó anyagunkat.
3.    Vállalja, hogy visszahív, és nem hív vissza.
4.    Nem válaszol kérdéseinkre
5.    Vesztegeti az időnket: 2-3 hét után, amikor sikerül elérnünk az ügyféljelöltet közli, amit már korábban is tudott: nincs pénze a szolgáltatásunkra, termékünkre.
6.    Nagyképű,
7.    Udvariatlan,
8.    Valótlant állít-hazudik,
9.    Nem kellemes társaság,
10.    Mindent jobban tud nálunk,
11.    Nem hallgat ránk.

A vásárlókat keressük tehát, akik vesznek tőlünk, nem pedig, akiknek mi akarunk eladni!

Forrás: Salesjob 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!