1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A válság miatt évente 3-3,5 millió autóval kevesebb fogy Európában, ami elsősorban a helyi gyártókat sújtja. Egy most közölt tanulmány szerint ez 2010 és 2020 között 300 milliárd euró kiesést jelent a nyugat-európai autógyáraknak.

A nyugat-európai autógyárak tíz év alatt több mint 300 milliárd euró bevételtől esnek el az európai pénzügyi és szuverén adósságszolgálati válság következményei miatt - írja a FOCUS Online német hírportál a duisburg-esseni egyetem CAR-Centers autóipari kutató intézetének tanulmányára hivatkozva.

Ferdinand Dudenhöffer professzor, a CAR-Centers vezetője azzal számol, hogy 2010 és 2020 között a nyugat-európai autógyártó vállalatok 312 milliárd euró bevételtől esnek el a pénzügyi és adósságszolgálati válság gazdasági következményei miatt.

Nyugat-Európában 2000 és 2007 között évi mintegy 14,7 millió autót helyeztek forgalomba. Ehhez képes az idén legfeljebb 11,2 millióra lehet számítani, "olyan kevésre, mint az EU megalakulása óta még soha" - idézi a FOCUS Online az egyetemi kutató intézet tanulmányát, amely szerint az autógyárak ebben az évtizedben 24 millió autó értékesítésétől esnek el.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!