A megbízó a kreatív ötletek és a kampány kidolgozottsága alapján a tenderen résztvevő négy ügynökség közül a Café csoportot kérte fel az ügynökségi kommunikációs feladatok ellátására.
A megbízás hosszú távra szól, és hat Café céget érint, áll a társaság közleményében.
"A Douwe Egberts több marketing-kommunikációs eszközön életképes, markáns ötlet kidolgozását és kiterjesztését kérte a pályázóktól. A nyertes által kidolgozott kommunikációs platform ennek az elvárásunknak megfelel" - tette hozzá Avvakumovits Edina, a Douwe Egberts márkák marketing menedzsere.
"Nagyon örülünk a hazai kávé- és teapiac vezető vállalata döntésének" - nyilatkozta Gábor Iván, a Café Reklám ügyvezető igazgatója. - "Csak az elmúlt hónapokban az OTP Bank és a Dove számára is indítottunk ilyen komplex, sokcsatornás kampányokat."