1p

A Coca-Cola, a Microsoft és a Citibank lett a világ három legértékesebb márkája, állítja a független márkatanácsadó Brand Finance legújabb kutatásában.

Az üdítőital-gyártó cég áll a lista első helyén 43 milliárd dolláros értékkel, míg a második helyen a szoftvergyártó óriás, a Microsoft van 37 milliárd dolláros márkaértékkel. Alig lemaradva követi őket a pénzügyi szolgáltatást nyújtó Citibank 35 milliárd dollárral, írja a BrandRepublic.com.

A negyedik helyen a Wal-Mart szerepel 34,9 milliárd dollárral, amely azért is különleges, mert az áruházlánc az Egyesült Királyságban Asda néven működik. A számítógépgyártó IBM az ötödik a listán 34 milliárd dolláros értékkel.

A hatodik helyen az egyetlen nem amerikai márka szerepel, az angliai bázisú HSBC bank, melynek márkaértéke 33,5 milliárd dollár.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!