1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Coca-Cola, a Microsoft és a Citibank lett a világ három legértékesebb márkája, állítja a független márkatanácsadó Brand Finance legújabb kutatásában.

Az üdítőital-gyártó cég áll a lista első helyén 43 milliárd dolláros értékkel, míg a második helyen a szoftvergyártó óriás, a Microsoft van 37 milliárd dolláros márkaértékkel. Alig lemaradva követi őket a pénzügyi szolgáltatást nyújtó Citibank 35 milliárd dollárral, írja a BrandRepublic.com.

A negyedik helyen a Wal-Mart szerepel 34,9 milliárd dollárral, amely azért is különleges, mert az áruházlánc az Egyesült Királyságban Asda néven működik. A számítógépgyártó IBM az ötödik a listán 34 milliárd dolláros értékkel.

A hatodik helyen az egyetlen nem amerikai márka szerepel, az angliai bázisú HSBC bank, melynek márkaértéke 33,5 milliárd dollár.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!