A Dynamic Logic munkatársai a pop-up hirdetések alaposabb vizsgálata során arra voltak kíváncsiak, hogy mekkora azok elfogadottsága az egyéb (off-line) hirdetési formákkal szemben. A válaszokból kirajzolódott, hogy a pop-up hirdetések fogadtatása nagyjából a TV reklámok és a DM levelek megítélésév el azonos. Míg a rádióban, a nyomtatott sajtóban, vagy az utcai plakátokon megjelenő hirdetések ennél nagyobb elfogadottságnak örvendenek, addig a telemarketinghez való viszony lényegesen rosszabb. Az elviselhető pop-up hirdetések mennyiségét vizsgálva a kutatók arra az eredményre jutottak, hogy az átlagos tűréshatár valahol az óránkénti 3 pop-up hirdetés körül mozog.
A Dotkom Internet Consulting marketing szakértői figyelemre méltónak tartják a Dynamic Logic felmérésének megállapításait, ugyanakkor óvatosságra intenek az eredmények interpretálását illetően. A felmérésben résztvevőket a kutatást végző cég saját adatbázisából választotta ki. A korábbi vizsgálatokban már részt vett 5000 megkeresett személy közül 413 küldte vissza kitöltve a kérdőívet. A kutatási módszertanban való különösebb elmélyülés nélkül is sejthető, hogy egy felmérésben résztvevő internetezők az átlagnál aktívabbak, vagyis éppen ahhoz a csoporthoz tartoznak, amelyik megértőbb a reklámokkal szemben. A szakértők felhívták a figyelmet arra is, hogy a reklámokhoz való viszony nagy mértékben függ a vizsgálatban résztvevők kulturális környezetétől, illetve a válaszadó demográfiai összetételétől. Mindezeket figyelembe véve a Dynamic Logic felmérésének eredményei legfeljebb arra alkalmasak, hogy jelezzenek bizonyos tendenciákat a hazai reklámszakma számára.
A másik 50 százalék
A legtöbb internetező úgy van a hirdetésekkel, mint a náthás ember az aszpirinnal: Nem szereti, de tudomásul veszi, hogy le kell nyelni. A Dynamic Logic egyik legfrissebb felmérése a különböző hirdetési formák elfogadottságát próbálta meg feltérképezni.