2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Júliusban és augusztusban körülbelül 30 százalékkal kevesebben tévéznek, mint januárban és februárban, és ilyenkor a reklámok sugárzása iránt is mérséklődik az igény, írja a Napi Gazdaság.

A televíziós szakemberek szerint a nyári holtszezon mellett év elején, a január-februári időszakban is az a jellemző, hogy bár magas a nézőszám, de kevés a reklám. A tévénézés szezonalitásának megfelelően csendes hónapokra és mérsékelt növekedésre számítanak idén nyáron a haza televíziók is, bár az MTV a kereslet növekedése miatt ősztől emelni fogja hirdetési tarifáit.

[ajanlo=170][igazitas=left/]Az FMCG-szektor reklámköltéseinek visszaesése várhatóan meg fog mutatkozni a tévés reklámpiac forgalmának alakulásában. Az üdítőital-, jégkrém- és sörgyártók reklámaktivitása viszont éppen ebben az időszakban a legnagyobb.

Az idei szezonban egyre erősebben érzékelhető az a tendencia, hogy a klasszikus nyári hirdetők mellett megjelennek azok is, akik jellemzően az év más időszakaiban hirdetnek. Ennek oka általában az, hogy a televíziós piacon a nyári időszak költséghatékonynak számít, továbbá a kampányok nyári időzítésével a hirdetők könnyebben elkerülhetik az időbeli ütközést a konkurencia reklámkampányaival, számolt be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!