1. Legyen rajta az összes, pontos elérhetőséged!
Még véletlenül se hiányozzon a név, a cégnév és a beosztás, valamint fontos a cég címe, a telefonszám(ok) és az email-címed, meg a honlapod is. Célszerű az általad preferált elérhetőséget előrevenni.
2. Láthatóság mindenek felett
Törekedj arra, hogy minden olvashatóan kerüljön rá a névjegyedre! Felejtsd el a kis betűket, a betűtípusok keverését, a nehezen olvasható szöveget! A neved legyen a leghangsúlyosabb elem.
3. Vizualizálj!
Egy szín, egy erős szimbólum, ami a tevékenységedre utal, a későbbiekben sokat segít. Vizualizálj, de légy egyszerű a névjegykártya esetében is!
4. Legyen egy memóriafogasod!
Adj a névjegykártyádhoz valami pluszt magadról vagy a szolgáltatásodról! Használd ki a kártya hátoldalát: egy mondatban foglald össze tevékenységed lényegét, legyen rajta a szlogened. A lényeg, hogy emlékezzenek rád!
5. Hagyj üres helyet is!
Érdemes a partner számára olyan helyet hagyni, ahol jegyzetelni tud, hogy később is be tudjon azonosítani téged, a szolgáltatásaidat. Adjuk meg neki erre a lehetőséget!
Ez a kis papírdarab a networking szerves részét képezi, és csak egyike azon eszközöknek, amelyekkel tudatosan és sikeresen létesíthetünk hasznos kapcsolatokat. A cégek 97 százaléka üzleti ajánlások révén kapja új ügyfeleinek nagy részét. Ugyanakkor csak 3 százalékuk használja ezt tudatosan, de a megfelelő tudás birtokában ebbe a szűk körbe könnyedén be lehet kerülni, állítják a BNI kapcsolatépítési szakértői.
mfor.hu