2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ma már a szolgáltató szektorban is mind inkább teret kapnak az új vállalati filozófia alapeszméi: a fogyasztó áll minden tevékenység fókuszpontjában; az ügyfél megelégedettségét csak a legmagasabb szintű minőség biztosíthatja; a nyújtott szolgáltatások minősége az előállító folyamatoktól és az irányításuktól függ; a humán erőforrás – az üzleti fejlődés legfőbb hajtómotorja.

A vállalatok és a szolgáltatók részéről még nagy bizonytalanság tapasztalható a tekintetben, hogyan lehet ezeket a filozófiai elveket átültetni a gyakorlati életbe, lehetővé téve a versenyképesség növelését, illetve a nagyobb profitot. Mindennek hátterében két alapkoncepció áll: a vevői elégedettség és a vevői hűség biztosítása, illetve az irányítás minőségének javítása. Magától értetődő dolog ugyanis, hogy minden vállalati jövedelem csakis a vevőktől (ügyfelektől) származhat.

A vevők megelégedettsége viszont attól függ, hogy a pénzükért mit kapnak, továbbá hogy a kapott áru vagy szolgáltatás minőségét szubjektíve hogyan értékelik. Ennek során az emberek öntudatlanul is számos tényezőt vesznek figyelembe; így például az anyagi javak tekintetében fontos az újszerűség, a lehetőségek és a konkrét szükségleteket kielégítő jellemzők, a szolgáltatások esetében pedig a megbízhatóságnak, a garanciának, az udvariasságnak és a személyes kapcsolatoknak, valamint az esetleges reklamációk meghallgatásának van nagy jelentősége.

A minőségen kívül az ügyfél az árra is nagyon érzékeny: nem mindegy, hogy az elvárt minőségért mennyit kell fizetnie. Ezekből áll tehát össze az ügyfelek által érzékelt minőség, az adott szolgáltatás szubjektív értékítélete. Az új szolgáltatások megtervezésekor – beleértve az erőforrás-szükségletet is – e tényezőket maximálisan figyelembe kell venni.

A versenyképesség biztosítása szempontjából különösen fontos a megfelelő kapacitások helyes megtervezése és állandó továbbfejlesztése. Csak azok a vállalatok számíthatnak tartós sikerre, amelyek képesek korszerű irányítási rendszer kiépítésére, meg tudják állapítani a célok elérésének sorrendjét, és a rövidtávú eredményeket össze tudják egyeztetni a kapacitásaikra vonatkozó közép- és hosszú távú fejlesztési elképzelésekkel. Így biztosítható az ügyfelek hűsége és a jövedelmezőség.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!