1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az értékesítés támogatásában mind fontosabb szeret kap az ügyfelek viselkedésének elemzése, melyhez egyre inkább a CRM rendszerek biztosítanak alapot. Nos az e-kereskedelemben működő cégek mind nagyobb hányada véli úgy, hogy az eCRM a sikeres üzletmenethez nagy segítséget biztosít.

A sikeres modellt több e-kereskedő vállalat próbálja felhasználni. Míg az offline kereskedelemben a piaci ismeretek megszerzése jelentős költséggel jár, addig az online szektorban az ügyfélkapcsolat-menedzsmentre fordított energia és költségek magasabb hatékonysággal érvényesülhetnek. A piac fejlettlenségét mutatja ugyanakkor, hogy a legjelentősebb kilenc kereskedő forgalma 6,32 milliárd dollárt tett ki 2002-ben, amelynek közel kétharmadát az Amazon.com érte el.

A jövő ugyankkor a web alapú szolgáltatások irányába mutat, vélik a szakemberek. Ezt azokkal a kutatásokkal támasztják alá, amelyek az ügyfél megismerésére, megszerzésére és kiszolgálására vonatkozó költségeket vetik össze. Ebben ugyanis a web alapú önkiszolgáló rendszerek esetében messze a legalacsonyabb költségek merülnek fel. Az átlagos költség ügyfelenként mindössze 0,65 dollár, amely minden más módszernél legalább egy nagyságrenddel jobb.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!