Március 1-től Csánk László tölti be a Metropol marketingigazgatói pozícióját. Feladata a kiadóhoz tartozó print és online márkák, illetve a Metro International globális marketingkommunikációs tevékenységének helyi irányítása.
A szakember 7 év után távozik a Direkt Marketing Szövetségtől, ahol főtitkárként dolgozott. Ezen idő alatt bővült a szervezet szolgáltatási köre, nemzetközi projektek valósultak meg, megerősödött a szakmai hírszolgáltatás, és elsőként a BTL ágazataiban évente készülő teljes körű piackutatás indult újára. Emellett a Marketing&Media magazin 2009-es kiadóváltása utáni első lapigazgatóként az elmúlt másfél évben részt vett a szaklap stabil működésének megteremtésében, és a kiadóhoz tartozó mmonline.hu site bevezetésében.
A közgazdász végzettségű szakember korábban dolgozott többek között a Roxer csoportnál, valamint a Ringier Kiadónál. Csánk László a november végén távozott Rubos Krisztinát követi a poszton.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.