1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon elsőként időalapú jegyet tervez bevezetni járatain a Szegedi Közlekedési Kft. (SZKT) jövő év közepétől, írja a Délmagyarország.

Dózsa Gábor, a Szegedi Közlekedési Kft. (SZKT) igazgatója szerint az átszállás nem lenne nyűg és drága, ha a járatok találkozási pontjánál a járművek gyorsan követnék egymást, illetve a jegyek alkalmasak lennének arra, hogy azzal az utas járatot és akár járműtípust is váltson.

Az SZKT matematikusok és informatikusok segítségét is igénybe veszi a fejlesztéshez, akik számítógépes programok segítségével szimulálták a szegedi népesség mozgását. A szakemberek három különböző időtartamú (15, 30 és 60 perces) jegyet tartanak optimálisnak - megvizsgálták azt is, hogyan hatnak ezek a bevételre, az utasok elégedettségére és az általuk megtett kilométerszámra.

Meghatározták azt az összeget is, amiért a közlekedőnek már nem éri meg elővenni az autót, inkább közösségi járművel utazik, miközben az SZKT is képes fenntartani és működtetni a rendszert.

A cél, hogy az utas elégedett legyen, ne csökkenjen a cég bevétele, miközben a jelenleginél többen használják a tömegközlekedési eszközöket, adta hírül a Délmagyarország.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!