2009. július 23. 08:21

Megközelítőleg egymillió euróba, azaz mai árfolyamon mintegy 270 millió forintba kerül a ma kezdődő Félsziget-fesztivál, írja az Új Magyar Szó. A hat éve létező rendezvény tavalyelőtt termelt először nyereséget, egyelőre még a befektetett összegek megtérülése a cél.

Bodor László fesztiváligazgató szerint sikerült egy erős erdélyi brandet felépíteni, és olyan szórakozási lehetőséget nyújtani a fiataloknak, amit sehol máshol az országban nem találnak meg.

A hetedik CokeLive Félsziget partnere a Coca-Cola, támogatói között van például a Vodafone, az Ursus, a Wizz Air és a Mureş Mall, polgármesteri hivatalok, megyei tanácsok és alapítványok is. A legnagyobb kiadásokat idén a meghívott előadók fellépési díjai, valamint a műszaki felszerelések bérlése és az infrastrukturális beruházások jelentik.

A legutóbbi kimutatások szerint az ott alvó látogatók napi átlagban több mint hatvan lejt költenek, a csak egy-egy koncertre ellátogatók értelemszerűen ennél kevesebbet. A Félsziget-lakók ez alkalommal is több sörsátor és lacikonyha kínálatából válogathatnak pénztárcájuk szerint négy napon keresztül. Van, aki gulyással, a tehetősebbje flekkennel csillapítja éhségét, de sokan a zsíros kenyérrel is beérik, írja a Romániában megjelenő Új Magyar Szó.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.