2p

Megközelítőleg egymillió euróba, azaz mai árfolyamon mintegy 270 millió forintba kerül a ma kezdődő Félsziget-fesztivál, írja az Új Magyar Szó. A hat éve létező rendezvény tavalyelőtt termelt először nyereséget, egyelőre még a befektetett összegek megtérülése a cél.

Bodor László fesztiváligazgató szerint sikerült egy erős erdélyi brandet felépíteni, és olyan szórakozási lehetőséget nyújtani a fiataloknak, amit sehol máshol az országban nem találnak meg.

A hetedik CokeLive Félsziget partnere a Coca-Cola, támogatói között van például a Vodafone, az Ursus, a Wizz Air és a Mureş Mall, polgármesteri hivatalok, megyei tanácsok és alapítványok is. A legnagyobb kiadásokat idén a meghívott előadók fellépési díjai, valamint a műszaki felszerelések bérlése és az infrastrukturális beruházások jelentik.

A legutóbbi kimutatások szerint az ott alvó látogatók napi átlagban több mint hatvan lejt költenek, a csak egy-egy koncertre ellátogatók értelemszerűen ennél kevesebbet. A Félsziget-lakók ez alkalommal is több sörsátor és lacikonyha kínálatából válogathatnak pénztárcájuk szerint négy napon keresztül. Van, aki gulyással, a tehetősebbje flekkennel csillapítja éhségét, de sokan a zsíros kenyérrel is beérik, írja a Romániában megjelenő Új Magyar Szó.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!