Bodor László fesztiváligazgató szerint sikerült egy erős erdélyi brandet felépíteni, és olyan szórakozási lehetőséget nyújtani a fiataloknak, amit sehol máshol az országban nem találnak meg.
A hetedik CokeLive Félsziget partnere a Coca-Cola, támogatói között van például a Vodafone, az Ursus, a Wizz Air és a Mureş Mall, polgármesteri hivatalok, megyei tanácsok és alapítványok is. A legnagyobb kiadásokat idén a meghívott előadók fellépési díjai, valamint a műszaki felszerelések bérlése és az infrastrukturális beruházások jelentik.
A legutóbbi kimutatások szerint az ott alvó látogatók napi átlagban több mint hatvan lejt költenek, a csak egy-egy koncertre ellátogatók értelemszerűen ennél kevesebbet. A Félsziget-lakók ez alkalommal is több sörsátor és lacikonyha kínálatából válogathatnak pénztárcájuk szerint négy napon keresztül. Van, aki gulyással, a tehetősebbje flekkennel csillapítja éhségét, de sokan a zsíros kenyérrel is beérik, írja a Romániában megjelenő Új Magyar Szó.