1p

A Publicis Csoporthoz tartozó Leo Burnett amerikai központja visszautasította a Polaroid meghívását a marketing tevékenység áttekintésére.

A Publicis Csoporthoz tartozó Leo Burnett amerikai központja visszautasította a Polaroid meghívását a marketing tevékenység áttekintésére, miután a Polaroid júliusban közölte, hogy átgondolja reklámstratégiáját, ami hátrányosan érintheti a Leo Burnett-et.

A Chicago-i ügynökség, amely 2000-től dolgozik a Polaroid számára, sajtóközleményen keresztül tudatta, "Hiszünk munkákban és az eredmények, amelyeket a piacon elértünk önmagukért beszélnek". A Polaroid, amely tavaly 15 millió dollárt (3 450 millió forint) költött az USA-ban reklámra, nem kommentálta a Leo Burnett közleményét.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!