1p

Hazánk Európa geometriai középpontjában fekszik, ám az ezzel járó előnyök kihasználásáról évek óta folyik a szakmai vita.

E program demonstrált célja az volt, hogy a kormányzati stratégia eredményeként Magyarország 2002-re az európai szállítási-logisztikai rendszer szerves részévé válik. Az EU csatlakozás fontos elemeként a TEN folyosók menti főközlekedési utak, a gazdasági és logisztikai központok összekötő útjai, valamint a városi elkerülő körgyűrűk kiépítésre kerülnek, a gyorsforgalmi utak (autópálya, autóút) hossza 500 km-ről 2000 km-re növekszik. A reálisan szükséges 5000 km-es közforgalmú vasúti pályahálózat 70 százaléka lesz villamosított és 30-40 százaléka 160 km/h sebességre alkalmas (ez utóbbi kategóriában Magyarország bizonyos tekintetben versenytársának tekinthető Lengyelország jelentős uniós támogatással már eredményeket ért el).

Forrás: Tranzit

Folytatás

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!