3p

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új, marketingtervező és kampánymenedzselő szoftvert fejlesztett Damjanovich Nebojsa, online marketing szakértő. Az Adplanky nevű, felhő alapú megoldás kis- és közepes vállalkozások számára készült és nemzetközi piacokat is célba vesz.

Az Adplanky célja hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét. A hasonló szoftverek nagyvállalatok és ügynökségeik számára készültek, egy kkv számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni az Adplanky.

“A kis- és közepes vállalkozások a kampánytervezéshez és értékeléshez kockás papírokban, Word, Excel és Pdf dokumentumokban, a Google vagy a Facebook analítikai rendszerében és emialekben lévő információkból nyerik az adatokat. Ez nem hatékony és nem eredményes” – mondta a rutinos online marketing szakértőből egy huszárvágással startup alapítóvá lett Damjanovich Nebojsa.
Hozzátette: számos ponton automatizálható kis- és közepesvállalatok marketing tervezése és a menedzsmentje, beleértve az értékelést is, mindezzel sokszorosára lehet növelni a hatékonyságot.

“Marketing irányítópult”

A programban egy helyen elérhetők a lényeges adatok minden felhasználó számára, így a kampányok tervezése lerövidül, áttekinthető, hatékonyabb és eredményesebb lesz.

A program tartalmaz egy médiaadatbázist a 3000 legfontosabb magyar médium adataival. Mivel a kkv-k többnyire maga végzik a médiavásárlást, mindez lényegesen megkönnyíti a médiatervezést.
Az Adplanky tartalmaz egy áttekinthető kampánynaptárat, melyben minden kampányesemény annak minden részletével nyomon követhető. A program része egy egyszerű feladatmenedzsment rendszer, amely minden modullal össze van kapcsolva. És ami talán a legfontosabb, az adatok zöme a Google Analytics-ből töltődik be automatikusan és élőben, így könnyűvé válik a kampányok real time követés és értékelése.

Egyszerűségre fókuszálva

“A fejlesztés során az egyszerűség volt a legfontosabb szempont. Azt szerettem volna, ha a program használata olyan egyszerűen megtanulható, mint az okostelefonok kezelése” - mondta Damjanovish Nebojsa.

Az Adplanky indulását közel 2 éves tervezői és fejlesztői munka, valamint több üzleti és marketing interjú és felhasználói (UX) teszt előzte meg. A programozást a ConfhotelDev fejlesztő csapata végezte.

A napokban indult szolgáltatás egyelőre Magyarországon érhető el. A demo verzió korlátozás nélkül, ingyenesen használható 30 napig. A tervek szerint az év végéig angol nyelven is elérthető lesz az Adplanky. A cél a legnagyobb európai piaconkon piacra lépni. A szoftver a //adplanky.com címen érhető el.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!