2p

Végelszámolással megszűnik az Erzsébet híd becsomagolásával 2002-ben elindult és a Mikulásgyár létrehozásával ismertté vált Supergroup Művészeti és Kommunikációs Kft. - írja csütörtöki számában a Napi Gazdaság.

A gazdasági válság következtében nem maradt pénz a piacon a kreatív utcai rendezvényekre, pénz, illetve szponzorok hiányában elfogytak azok a kulturális televíziós műsorok is, amelyeket egykor a Supergroup Művészeti és Kommunikációs Kft. kreatív szakemberei álmodtak képernyőre. Mindeközben az üzleti támogatók elmaradása miatt a társaság egyik legnépszerűbb kezdeményezése, a Mikulásgyár működése is veszteségbe fordult, ezért a cég a jogokat eladta.

A Supergroup 2002-ben kékbe csomagolta és hajóvá formázta az Erzsébet hidat, amivel az országgyűlési választásokon való részvételre buzdítottak. 2003-ban jött a Dunán átívelő pontonhíd ötlete, ami Magyarország uniós csatlakozására hívta fel a figyelmet. Több televíziós műsor készítésében is közreműködött a Supergroup, így a nevéhez fűződik a TV2 megbízásából készített Propaganda című kulturális show-műsor, az MTV "alternatív Heti hetese", a Gang, amely csak néhány adást élt meg, és az ennél hosszabb életű, szintén a köztelevíziónak gyártott Abszolút, amely heti rendszerességgel jelentkező kulturális portréműsor volt. A kommunikációs cég közreműködött még több budapesti középület fényfestésében is, köztük az Erzsébet hídéban. A Supergroup füvesítette be a Szabadság hidat is.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!