2p

Júniustól megújul a Ringier-Bauer kiadócsoport fiatal lányoknak szóló magazinja, a Bravo Girl. A lap mind szerkesztőségi tartalomban, mind tördelés tekintetében jelentős változáson ment keresztül.

Dinamikus tördelés, több sztárhír jellemzi a június 5-én megjelenő magazint, amely egyúttal logót is váltott. Az új szlogen: "Csak csajoknak!" hangsúlyozni szeretné a váltást, a kötetlenebb hangnemet, a fiatal lányoknak szóló női témákat.

"A megújulást piackutatás előzte meg, melynek eredményeképp a magazin elsődleges célcsoportját korban kicsit "idősítettük", így a jövőben a magazin leginkább a 13-16 éves tini olvasókat célozza meg. A megújult Bravo Girl! magazin hangneme felnőttesebb és lazább, több szexuális felvilágosító és életvezetési tanácsokkal operáló anyagot írunk" - mondta Illés Csaba a Bravo Girl! főszerkesztője.

Megújult a magazin címlapkoncepciója is, melyen a jövőben a legnagyobb sztárok szerepelnek. A hatvan oldalasra bővült magazin a jövőben poket (kis) formátumban és jobb papírminőségben jelenik meg.

A Bravo Girl! megújulását közel ötvenmillió forint médiaértékű, komplex kommunikációs kampány kíséri: TV szpotok, rádió szpotok, sajtóhirdetések, online megjelenések, valamint árushelyi promóció (PoS) alkotják a kampány legfontosabb pilléreit.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!