Dinamikus tördelés, több sztárhír jellemzi a június 5-én megjelenő magazint, amely egyúttal logót is váltott. Az új szlogen: "Csak csajoknak!" hangsúlyozni szeretné a váltást, a kötetlenebb hangnemet, a fiatal lányoknak szóló női témákat.
"A megújulást piackutatás előzte meg, melynek eredményeképp a magazin elsődleges célcsoportját korban kicsit "idősítettük", így a jövőben a magazin leginkább a 13-16 éves tini olvasókat célozza meg. A megújult Bravo Girl! magazin hangneme felnőttesebb és lazább, több szexuális felvilágosító és életvezetési tanácsokkal operáló anyagot írunk" - mondta Illés Csaba a Bravo Girl! főszerkesztője.
Megújult a magazin címlapkoncepciója is, melyen a jövőben a legnagyobb sztárok szerepelnek. A hatvan oldalasra bővült magazin a jövőben poket (kis) formátumban és jobb papírminőségben jelenik meg.
A Bravo Girl! megújulását közel ötvenmillió forint médiaértékű, komplex kommunikációs kampány kíséri: TV szpotok, rádió szpotok, sajtóhirdetések, online megjelenések, valamint árushelyi promóció (PoS) alkotják a kampány legfontosabb pilléreit.