2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Arcanian Consulting Láthatósági Tanulmánya szerint a Figyelő Top 200-as listáján szereplő száz legnagyobb árbevételű vállalkozás, illetve a tíz legnagyobb hirdető csak körülményesen található meg a jól ismert keresőszolgáltatások segítségével.

A legnagyobb vállalatok évente akár több százmillió forintot költenek a nyomtatott sajtóban, televízióban, rádióban való hirdetésre, a webhelyükön használt technikákkal mégis akaratlanul megakadályozzák a keresőeszközökben való részvételüket.

Az Arcanian Consulting által nyilvánosságra hozott Arcanian Láthatósági Tanulmány szerint a legnagyobb száz vállalkozásból csupán hatvanat lehet név szerint megtalálni a keresőkben, míg a tíz legnagyobb hirdető által képviselt márkákat, termékeket szinte egyáltalán nem.

Mivel már hazánkban is jóval húszmillió fölé nőtt a nyilvántartott weblapok száma, így egyre nehezebbé válik az internetes címek megjegyzése. Ha egy felhasználó nem ismeri a keresett cég internetes címét (URL), akkor még megpróbálkozhat a konkrét termék, vagy termékkör nevével is. Éppen a magyar nyelv sajátosságai miatt azonban kicsi az esély, hogy így célba érnének. Ekkor jön el az ideje a keresők használatának. Azonban a keresőkbe írva e márkák, termékkörök nevét, csak igen kis eséllyel találhatunk az őket gondozók oldalára.

Bár már a hazai Internet felhasználók jelentős része találkozott a keresőeszközökkel - 75-80%-uk rendszeresen használja információ keresésére a Világhálót - , sőt több százezren naponta is használják őket, úgy tűnik, hogy a legnagyobb cégek egyelőre nem tekintik őket célpiacuknak: a keresőmarketing nem képezi internetes marketing stratégiájuk részét. Bár az már elmondható, hogy az újonnan elkészített webhelyek esetén a keresőeszközökbe való regisztráció is a webfejlesztő, programozó feladatává válik, azonban ez még nem garancia arra, hogy az adott weboldalak a releváns keresési kifejezésekre az első harminc találat között szerepelnek.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!