Magyarországot tekinti Közép-Európa központjának a telefonos ügyfélszolgálatok berendezéseinek és működtetésének világcége, az amerikai Avaya. Egy év alatt másfélszeresére növelte szakembergárdáját. Nálunk a magyar szaktudás elismerése, hogy Budapesten képezik ki, európai viszonteladóikat, és azokat a szakembereket, akik a telepítéseket, ellenőrzéseket és javításokat végzik a régióban.
Rohály Gábor hazai igazgató szerint a cég nem érez válsághatást, csak ma már a korszerű technológia nem adja el magát egyedül, a hozzá tartozó szolgáltatások nélkül. Így ők olyan multik, akik nem kivonulnak, hanem fejlesztenek nálunk. Ennek eredményeképpen szeptembertől három budapesti és négy vidéki szakiskolában ügyfélszolgáltai asszisztensképzést kezdenek állami jogosítvánnyal, ösztöndíjprogramot indítanak fiatal tehetségeknek, és jövőre szeretnék elindítani az ügyfélszolgálati szakemberek egyetemi, főiskolai képzését is Magyarországon.
Most éppen jön egy multi
Magyarországon terjeszkedik az amerikai Avaya, amely nálunk kívánja létrehozni közép-európai call-centerét.