1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A CNBC értesülései szerint a Toyota, a Mazda és a Denso közösen fejlesztene elektromos autót.

A közös cégben a Toyotáé lenne a vezető szerep, 90 százalékos részesedéssel, a másik két gyártó 5-5 százalékot vinne, olvasható a tévécsatorna honlapján.

A világ legértékesebb autómárkája is az elektromos autókra tesz, vagy legalábbis szeretné felvenni a kesztyűt, amit már számos vetélytársa hord (például a Mercedes). Ráadásul, a világ legnagyobb piacára való betörésnek is ez a feltétele, hiszen Kína a következő két-három évtizedben át akar állni az elektromos autókra.
 

A Toyota közleményében kijelentette, hogy az új cég - amelynek neve EV Common Architecture Spirit - technológiákat fog fejelszteni mindenféle autótípusra, minikre, SUV-okra, kisebb teherautókra egyaránt.

A jelenlegi terveknek az augusztusi bejelentés ágyazott meg, amikor közölték, hogy a Toyota 5 százalékos részesedést szerzett a Mazdában.
 
 

Az elektromos autókra váltás komoly fókuszváltás a Toyotánál, hiszen az autógyár éveken keresztül a hybridekre koncentrált.
 
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!