2p

Az Magyar Villamos Művek Csoport elismert vállalatcsoporttá alakulásával egyidejűleg külső megjelenésében is megújul: egységes arculat váltja fel a korábbi heterogén vállalati megjelenést, ezzel is kifejezve a cégcsoport összetartozását és közös stratégiáját.

A régi és az új logó

Az MVM Csoport 2007. június 1-től úgynevezett Elismert Vállalatcsoportként működik. Az anyavállalat MVM Zrt. ezáltal egységes, hatékony irányítási eszközrendszer birtokában koordinálja a cégcsoport leányvállalatainak üzleti tevékenységét. A vállalatcsoport új, egységes arculati rendszert használ a továbbiakban, ami a nagy nyugat-európai konszernekéhez hasonló szimbolizálja és tükrözi az újfajta irányítási rendszert.

Az anyavállalat nevét is tartalmazó logó váltja fel a korábbi, egymástól grafikailag és tartalmilag is teljesen eltérő cégemblémákat, a leányvállalatok megjelenése csak az egyedi cégnévben tér el egymástól, áll a társaság közleményében.

Az új arculatot a Café Design tervezte Simon Attila ügyvezető igazgató vezetésével. "Igyekeztünk megfelelni annak az elvárásnak, hogy az energetikai vállalatcsoport tevékenységét híven tükröző arculatot dolgozzunk ki" - nyilatkozta az ügyvezető. Hozzátette, az előkészítési munkákat már a tavalyi év közepén megkezdték.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!