1p

Több, mint tízezer márkából összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust Magyarországon. A kiválasztást szakmai zsűri végezte.

A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság (International Brand Council) idén februárban Magyarországon is elindította a Superbrands programot. A szervezet a közel 30 országban működő program keretében az adott ország márkáinak értékelését és díjazását tűzte ki célul. A díjazás a márkaépítést hivatott szolgálni, mely márkák a legsikeresebbek fogyasztói és szakmai szempontok alapján - cégenként illetve szektoronként akár több is.

A díjazottak teljes listáját a novemberben megrendezendő Superbrands Magyarország Gálán hozzák nyilvánosságra. Magyarországon egy tizenhárom tagú szakértői bizottság választotta ki a piacon működő márkák közül az idei 400 díjazottat, akik mind megkapják a Superbrand titulust. A kiválasztott márkák a Superbrand státuszt felhasználhatják majd kommunikációjukban.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyag
Márkák Oscar-díja Magyarországon

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!