A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság (International Brand Council) idén februárban Magyarországon is elindította a Superbrands programot. A szervezet a közel 30 országban működő program keretében az adott ország márkáinak értékelését és díjazását tűzte ki célul. A díjazás a márkaépítést hivatott szolgálni, mely márkák a legsikeresebbek fogyasztói és szakmai szempontok alapján - cégenként illetve szektoronként akár több is.
A díjazottak teljes listáját a novemberben megrendezendő Superbrands Magyarország Gálán hozzák nyilvánosságra. Magyarországon egy tizenhárom tagú szakértői bizottság választotta ki a piacon működő márkák közül az idei 400 díjazottat, akik mind megkapják a Superbrand titulust. A kiválasztott márkák a Superbrand státuszt felhasználhatják majd kommunikációjukban.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyag
Márkák Oscar-díja Magyarországon
Négyszáz márka használhatja majd a Superbrand titulust
Több, mint tízezer márkából összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust Magyarországon. A kiválasztást szakmai zsűri végezte.