Az olimpiai eseményeket az NBC portálján követők fele azokat az adásokat nézte meg a neten, amelyekről lemaradt a televízióban, másik negyven százalék pedig azért látogatta meg a honlapot, hogy újra megtekinthessen egy sporteseményt. Az olimpia történéseit kizárólag a világhálón követők aránya mindössze 0,2 százalék volt az NBC szerint.
Az eMarketer előrejelzése szerint az online videókra költött összeg idén eléri az 505 millió dolláros értéket, és legalább 2013-ig még növekedni fog. A szakértők szerint több mint ötvenmillió további fogyasztó fog elkezdeni internetes videohirdetéseket befogadni a következő öt évben.
Nem halálos ellensége a tévének az internet
Nem feltétlenül kell rivalizálnia egymással a televíziónak és az online videóknak, legalábbis erre enged következtetni, hogy az amerikai NBC médiatársaság olimpiai közvetítései esetében egymás nézettségét növelték a különböző csatornákon közvetített adások.