1p

Nem feltétlenül kell rivalizálnia egymással a televíziónak és az online videóknak, legalábbis erre enged következtetni, hogy az amerikai NBC médiatársaság olimpiai közvetítései esetében egymás nézettségét növelték a különböző csatornákon közvetített adások.

Az olimpiai eseményeket az NBC portálján követők fele azokat az adásokat nézte meg a neten, amelyekről lemaradt a televízióban, másik negyven százalék pedig azért látogatta meg a honlapot, hogy újra megtekinthessen egy sporteseményt. Az olimpia történéseit kizárólag a világhálón követők aránya mindössze 0,2 százalék volt az NBC szerint.

Az eMarketer előrejelzése szerint az online videókra költött összeg idén eléri az 505 millió dolláros értéket, és legalább 2013-ig még növekedni fog. A szakértők szerint több mint ötvenmillió további fogyasztó fog elkezdeni internetes videohirdetéseket befogadni a következő öt évben.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!