2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A web széleskörű elterjedése a tömegkommunikáció változását vonta maga után. A vállalatok ma már nem hagyhatják figyelmen kívűl a csatorna hatásait a fogyasztóikkal, és a környeztükkel folytatott információcsere folytán, a hagyományos újságok helyett ugyanis a blogok, fórumok komoly véleményformáló hatással bírnak.

Ryan May, a Minnesota Public Relations Blog szerkesztője szintén a szerkesztők nélküli újságírás témáját dolgozta fel. Érdekes, hogy a megjegyzések közt mindig lehet ellenvéleményeket is találni. A cikk végén Elizabeth Albrycht, a CorporatePR blog szerkesztője olyan online kommunikációról beszél, ahol a pr menedzser mellett az ügyfélnek is jelen kell lennie. Ray olyan példákat említ, ahol ez eddig nem sikerült, mint a Dr. Pepper üdítő.

A teljes cikk és a megjegyzések angolul itt olvasható.

Don Crowther (101PublicRelations.com) cikkében "Hogyan használjunk ki a blog előnyeit a nagyobb publicitás érdekében" öt tippet kínál fel:

  • Építsen blog-ot üzleti céllal, amelyre több link is mutat a vállalati website-ról

  • Határozza meg a blog küldetését és minden új bejegyzést ennek megfelelően szerkessze meg

  • A blog-ban mindig érezhető legyen, hogy a témában szakértők vagyunk

  • Adjon a blog-jának "személyiséget"

  • Írjon blog-ot kellő gyakorissággal


A teljes cikk és a megjegyzések angolul itt olvasható.

Chris Bechtel, az iPressroom egyik szerkesztője egy Reuters-ben megjelent cikket említett, ahol az FCC (Federal Communications Commission azaz Nemzeti Kommunikációs Bizottság) elnöke, Michael Powell saját blog-ot indított el www.alwayson-network.com néven a high-tech közösségek elérése érdekében. Mindezt nem az FCC központi website-on keresztül, hanem egy ingyenes online szolgáltató segítségével (AlwaysOn) tette meg. Az erdmények azonban őt igazolták, hiszen sikeres volt az akció. Érdemes elolvasni a cikket, és tanulni a nagyoktól, hogy hogyan lehet sikeres blog-ot üzemeltetni, melynek pr értéke is van.

A teljes cikk és a megjegyzések angolul itt olvasható.

Damjanovich Nebojsa

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!