Ryan May, a Minnesota Public Relations Blog szerkesztője szintén a szerkesztők nélküli újságírás témáját dolgozta fel. Érdekes, hogy a megjegyzések közt mindig lehet ellenvéleményeket is találni. A cikk végén Elizabeth Albrycht, a CorporatePR blog szerkesztője olyan online kommunikációról beszél, ahol a pr menedzser mellett az ügyfélnek is jelen kell lennie. Ray olyan példákat említ, ahol ez eddig nem sikerült, mint a Dr. Pepper üdítő.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul itt olvasható.
Don Crowther (101PublicRelations.com) cikkében "Hogyan használjunk ki a blog előnyeit a nagyobb publicitás érdekében" öt tippet kínál fel:
- Építsen blog-ot üzleti céllal, amelyre több link is mutat a vállalati website-ról
-
- Határozza meg a blog küldetését és minden új bejegyzést ennek megfelelően szerkessze meg
-
- A blog-ban mindig érezhető legyen, hogy a témában szakértők vagyunk
-
- Adjon a blog-jának "személyiséget"
-
- Írjon blog-ot kellő gyakorissággal
A teljes cikk és a megjegyzések angolul itt olvasható.
Chris Bechtel, az iPressroom egyik szerkesztője egy Reuters-ben megjelent cikket említett, ahol az FCC (Federal Communications Commission azaz Nemzeti Kommunikációs Bizottság) elnöke, Michael Powell saját blog-ot indított el www.alwayson-network.com néven a high-tech közösségek elérése érdekében. Mindezt nem az FCC központi website-on keresztül, hanem egy ingyenes online szolgáltató segítségével (AlwaysOn) tette meg. Az erdmények azonban őt igazolták, hiszen sikeres volt az akció. Érdemes elolvasni a cikket, és tanulni a nagyoktól, hogy hogyan lehet sikeres blog-ot üzemeltetni, melynek pr értéke is van.
A teljes cikk és a megjegyzések angolul itt olvasható.
Damjanovich Nebojsa