3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Feltűnően megugrik év végén a kibertérben kötődő kapcsolatok száma. A társkeresésre szakosodott weboldalakból már hazánkban is száz közeli található, írja a Világgazdaság.

Pezseg a magyar online társkereső piac. A Habostorta Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által hat éve működtetett társkeresőkön Weiler Péter ügyvezető igazgató szerint az újév a látogatottság és az új regisztrálók száma tekintetében is rekordokat hozott: az egyedi látogatók száma meghaladta az ötvenezret, az oldalletöltéseké pedig a kétmilliót. A társaság tavalyi árbevétele elérte a 200 millió forintot, amelynek 30 százalékát hozták a társkereső oldalak.

A Melegrandin és a Szexrandin két hétre 400 forint a díj, a kifejezetten konzervatív, főként a harminc év felettiek által használt Randivonal azonban ingyenes, itt csak a pluszszolgáltatásokért - például a találati listák előkelő helyeiért - kell fizetni. (Összehasonlításképpen: az ágazat egyik úttörőjének számító, 1995 óta működő Match havonta 30 dollárt számít fel, a legnagyobb riválisainak egyike, az eHarmony pedig ennek a kétszeresét.)

Az Egyesült Társkereső Szolgáltatások Kft. (ETSZ) által üzemeltetett társkeresőkön (Párom, Startrandi, Párkereső.nlcafé, Jócsajok, Jópasik, Szexneked), mint arról Markovics András ügyvezető igazgató beszámolt, december vége óta szintén nagy volt a tülekedés, az oldalakat - amelyeken tavaly februárban vezették be a 300-720 forint közötti havi díjat - összesen 50-60 ezer látogató kereste fel naponta. Az említett okok mellett ebben az igazgató szerint a karácsonyi ajándékba kapott széles sávú előfizetések is közrejátszhattak, a kibertér kezdő látogatói számára ugyanis a társkereső oldalak az első célpontok közé tartoznak.

A 2002 óta működő LoveBox - kissé szokatlan módon - egyszemélyes vállalkozásként került a piacvezetők közé. A tulajdonos, Kellner Dénes két éve tette fizetőssé (288 forint a havi díj); az oldal számos specialitásának egyike, hogy chatjének a céges tűzfalak sem szabnak határt. A LoveBox 2006-ban 20 millió forint körüli árbevételt ért el; ennek túlnyomó része a havi díjakból származik, az ügyfeleket minél kevesebb bannerrel akarja zavarni a társkeresés nem kis kockázattal és felelősséggel járó munkájában. A weblap történetében 2007 januárja fordulópont lesz: hamarosan az egyik legnagyobb magyar portál szerez benne többségi tulajdont.

A társkeresők nem csupán a tulajdonosoknak okoznak örömet. Egyre nő a kibertérben született tartós kapcsolatok száma: a megkérdezett vezetők mindegyike rendszeresen kap esküvői meghívókat, köszönőleveleket, és egyre gyakrabban érkeznek gyermekek születéséről beszámoló büszke tudósítások is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!