A Melegrandin és a Szexrandin két hétre 400 forint a díj, a kifejezetten konzervatív, főként a harminc év felettiek által használt Randivonal azonban ingyenes, itt csak a pluszszolgáltatásokért - például a találati listák előkelő helyeiért - kell fizetni. (Összehasonlításképpen: az ágazat egyik úttörőjének számító, 1995 óta működő Match havonta 30 dollárt számít fel, a legnagyobb riválisainak egyike, az eHarmony pedig ennek a kétszeresét.)
A 2002 óta működő LoveBox - kissé szokatlan módon - egyszemélyes vállalkozásként került a piacvezetők közé. A tulajdonos, Kellner Dénes két éve tette fizetőssé (288 forint a havi díj); az oldal számos specialitásának egyike, hogy chatjének a céges tűzfalak sem szabnak határt. A LoveBox 2006-ban 20 millió forint körüli árbevételt ért el; ennek túlnyomó része a havi díjakból származik, az ügyfeleket minél kevesebb bannerrel akarja zavarni a társkeresés nem kis kockázattal és felelősséggel járó munkájában. A weblap történetében 2007 januárja fordulópont lesz: hamarosan az egyik legnagyobb magyar portál szerez benne többségi tulajdont.
A társkeresők nem csupán a tulajdonosoknak okoznak örömet. Egyre nő a kibertérben született tartós kapcsolatok száma: a megkérdezett vezetők mindegyike rendszeresen kap esküvői meghívókat, köszönőleveleket, és egyre gyakrabban érkeznek gyermekek születéséről beszámoló büszke tudósítások is.
Rekordokat döntenek az e-társkeresők
Feltűnően megugrik év végén a kibertérben kötődő kapcsolatok száma. A társkeresésre szakosodott weboldalakból már hazánkban is száz közeli található, írja a Világgazdaság.