2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A mobiltelefont sokkal többet használják üzenetküldésre és mobilinternetezésre, mint telefonálásra – derült ki a Universal McCann legfrissebb, amerikai, ázsiai, nyugat-európai és orosz piacokon végzett kutatásából. Az Anytime, Anywhere (magyarul: Bárhol, bármikor) elnevezésű kutatás a mobileszközök és -tartalmak marketingkommunikációs szempontú vizsgálatára helyezi a hangsúlyt.

Az átlagos felhasználók manapság a mobilozással töltött idő alig felében beszélgetnek egymással. Ehelyett sokkal szívesebben küldenek szöveges (40 százalék), illetve multimédiás üzenetet (6 százalék), vagy interneteznek a mobiltelefonjuk segítségével (7 százalék). Talán nem meglepő, hogy a japánok töltik a legkevesebb időt a mobilon csevegéssel: a mobilozási időnek csupán 24 százalékát.

A mobilfelhasználói szokásokban beállt drámai változás oda vezetett, hogy a fogyasztók elkezdtek élénken érdeklődni a minőségi tartalmak iránt (zene, sportok, televíziós és mozielőzetesek). Mindez óriási lehetőség a hirdetők számára, mivel a kutatás szerint az emberek a tartalomhoz kapcsolódó hirdetéseket találják a reklámozás leginkább elfogadható formájának.

A most nyilvánosságra hozott tanulmány második elemzésében a digitális témákat vizsgálta a Universal McCann.

Az ez év júliusában tízezer résztvevő bevonásával készült tanulmány szerint a következő nagy durranás a mobiliparban a televízió megjelenése lesz a mobiltelefonok képernyőjén; jelenleg a megkérdezettek nyolc százaléka próbálta már ki a mobil TV-t, de 33 százalékuk használná szívesen.

"A kutatás egyértelműen óriási lehetőségeket jelez előre a médiatulajdonosok, kereskedők és reklámszakemberek számára. A piacon jelentős kereslet jelentkezett a megfelelő tartalom és szolgáltatások iránt, mely azonban kielégítetlen marad.  Ezt a hiányt a felhasználók gyakran illegális tartalmakkal pótolják. A tartalmakhoz és szolgáltatásokhoz való hozzáférés kialakításával a reklámszakemberek a korábbinál is jobb kapcsolatot tudnak kiépíteni a fogyasztókkal” - közölte Tom Smith, a Universal McCann EMEA kutatási menedzsere.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!