1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A káröröm nem szép dolog, az Interactive Advertising Bureau mégis ilyesmivel vigasztalja az utóbbi időben kissé megtépázott marketinges szakmát.

A CMP, vagyis az oldalletöltések száma szerinti díj továbbra is a domináns hirdetési modellnek számít. Drasztikusan csökkentek ugyanakkor a CMP árak. Egyre több hirdető fordul a CPC (átkattintás szerinti díj), illetve újabban a CPA ("akcióhoz", vagyis vásárláshoz, vagy regisztrációhoz kötött díj) alapú modellekhez.

Változik a hirdetési formátumok aránya is. A korábbi tendenciát folytatva csökken a bannerek aránya. Bár a hirdetési csíkok az előző évhez képest 15 százalékkal szorultak vissza, részesedésük még mindég 36 százalék. Fontos viszont, hogy a már sokak által megunt vízszintes csíkkal szemben egyre nagyobb szerephez jutnak a függőleges "felhőkarcolók".

Az internetes hirdetési piac elemzői még nem látják, hogy a szeptember 11-i terrortámadás közvetlenül hatással lesz-e erre a piacra A sokéves hagyományokat követve az évvége felé várható viszont az e-üzlet élénkülése. Csodák azonban nincsenek, a 2000. előtti, ma már a legendák ködébe vesző CPM árak már nem térnek vissza.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!