1p

Átalakul februárban a Ringier napilap-divíziójának marketingosztálya, így például megszűnik a marketingigazgatói poszt is.

A Ringier üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik februártól a kiadónál Gyapay Péter, aki négy évig volt a Ringier napilap-divíziójának marketingigazgatója. Új pozíciójában nemcsak a Ringier napilapjaiért - a Blikkért, a Nemzeti Sportért és a Népszabadságért -, hanem a Képes Sportból, a Blikk Nőkből, a Tinából, az IM-ből, a Bravóból, a Bravo Girlből és a Buci Maciból álló magazin portfólióért, illetve ezek online felületeiért felel - értesült a kreatív online.

Gyapay Péter előtt az üzletfejlesztési igazgató Nagy Noémi volt, ő január elején távozott a posztjáról. A napilapok marketingosztályán megszűnik a marketingigazgatói pozíció, így Gyapay Péter teendőit a marketingosztály munkatársai veszik át. A jövőben Blikk csoport marketingügyeit Stefán Melinda, a sportlapokét Domán Éva és Gombos Barbara intézi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!