A Ringier üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik februártól a kiadónál Gyapay Péter, aki négy évig volt a Ringier napilap-divíziójának marketingigazgatója. Új pozíciójában nemcsak a Ringier napilapjaiért - a Blikkért, a Nemzeti Sportért és a Népszabadságért -, hanem a Képes Sportból, a Blikk Nőkből, a Tinából, az IM-ből, a Bravóból, a Bravo Girlből és a Buci Maciból álló magazin portfólióért, illetve ezek online felületeiért felel - értesült a kreatív online.
Gyapay Péter előtt az üzletfejlesztési igazgató Nagy Noémi volt, ő január elején távozott a posztjáról. A napilapok marketingosztályán megszűnik a marketingigazgatói pozíció, így Gyapay Péter teendőit a marketingosztály munkatársai veszik át. A jövőben Blikk csoport marketingügyeit Stefán Melinda, a sportlapokét Domán Éva és Gombos Barbara intézi.