A 1,5 milliárd forintos beruházással létrehozott Bankműveleti Központban dolgozó munkatársak kintlévőség-kezeléssel, hitelkérelem-elbírálással, hitelfolyósítással, számlanyitásokkal, jelzáloghitelezéssel, telefonos értékesítéssel, valamint a 24 órás Telebank (telefonos ügyfélszolgálat) működtetésével foglalkoznak.
A kollégák a munkába állást megelőzően 350 órás felkészítő képzésen, azt követően pedig átlagosan 250 órás, elméleti és gyakorlati tudást nyújtó oktatásokon vesznek részt. A Bankműveleti Központ 250 munkatársának harmada felsőfokú (jellemzően gazdasági-pénzügyi főiskolai), kétharmada középfokú (elsősorban szakközépiskolai) végzettséggel rendelkezik, a dolgozók harminc százaléka került ki pályakezdő fiatalok és 50 év felettiek közül. A kétszáz női és ötven férfi munkatárs 41 százaléka békéscsabai, 59 százalékuk pedig a környező településekről származik.
Az új munkatársak felvételéről szólva Mark Arnold elmondta: "A Bankműveleti Központ továbbra is várja a minimum középfokú végzettségű, jó kommunikációs képességekkel és számítástechnikai ismeretekkel rendelkező álláskeresők jelentkezését. A pályázókat végzettségük, képességeik és korábbi tapasztalatuk alapján értékelik, a pályázatok elbírálása során előny, de nem alapfeltétel az idegennyelv-tudás."
"Békés megyében a nyilvántartott álláskeresők száma meghaladja a húszezer főt. A Budapest Bank az elmúlt év során aktív szerepet vállalt a régió munkanélküliségi gondjainak enyhítésében azáltal, hogy a központ 250 munkatársának mintegy 98 százaléka munkanélküliek közül került kiválasztásra" - hangsúlyozta Vantara Gyula, Békéscsaba polgármestere.
Menedzsment Fórum