2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A vevőkkel való bánásmód, a vevőszolgálatok fejlesztése még inkább felértékelődik a mostani időszakban. Ennek ellenőrzésére bevett módszer a próbavásárlás intézménye, melynek tapasztalatait összegezték egy konferencián.

A túlélést jelentheti a vállalatok számára a jelenlegi válságban a vevőszolgálat fejlesztése - mondta Kricska István a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere, a tanácsadó vállalat Mystery Shopping Day 2009 elnevezésű konferenciáján csütörtökön.

A próbavásárlás témakörére összpontosító rendezvényen az ügyvezető hozzátette: a válság lehetőséget teremt minden cégnek, hogy újragondolja működését, tevékenységét, és értékelje vevő-kiszolgálási kultúráját. Kiemelte: azok a vállalatok, amelyek képesek vevőik bizalmát megőrizni, új szolgáltatásokkal többet, mást nyújtani, mint korábban, vagy mint a versenytársak, ott lesznek a piaci szereplők között a visszaesést követő fellendülésnél is. A vevőszolgálat fejlesztésének egyik leghatékonyabb eszköze lehet a próbavásárlás, amelynek segítségével a vállalatok valós képet kaphatnak szolgáltatásuk színvonaláról.

A konferencián számos olyan vállalat vett részt, amelyek régóta alkalmazzák a próbavásárlás módszerét annak érdekében, hogy felmérjék saját szolgáltatásaik minőségét, valamint a konkurens cégek erősségeit és gyengeségeit.

Horváth Krisztián a CIB Bank értékesítés irányítási igazgatója rámutatott: a próbavásárlás módszerének rendszeres alkalmazása lehetővé teszi, hogy a vállalatok összehasonlítsák teljesítményüket a piaci versenytársakkal, és előnyt szerezzenek egyes területeken. A próbavásárlást számos gazdasági szektorban alkalmazzák, így a gépjármű-értékesítésben, az idegenforgalomban, a kiskereskedelemben, a pénzügyi és a távközlési szektorban, valamint az ingatlanértékesítés területén is.

A próbavásárlás - más néven mystery shopping - módszertana az ügyfélelégedettség-méréstől kezdve a dolgozói motivációig számos területet felölel, és megvizsgálja az adott vállalat ügyfélkezelési rendszerét. A próbavásárlók élethű helyzetekben, meghatározott szempontok és ütemterv szerint névtelenül, ügyfélként értékelik az ügyfélkiszolgálást. A próbavásárlás úgy méri és kíséri figyelemmel a szolgáltatás teljesítményét, hogy még azelőtt jelzi a hiányosságokat, mielőtt az ügyfelek elpártolnának a cégtől.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!